Abonnement koppelen lukt niet ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

  • 1 November 2023
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Waarom zijn er zoveel problemen met het koppelen van het mijn Odido Thuis abonnement? Het forum staat er vol mee.

De melding ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’ heb ik nu al weken!

Als ik ga bellen met Odido dan komen ze er niet uit en zeggen ze dat er een storing is. Na het lezen van meerdere berichten op dit forum nogmaals gebeld met Odido en nu wordt er gezegd dat het moeilijk is en dat ze het niet snappen. Binnen 2 weken wordt ik terug gebeld door een andere afdeling.

Dit is toch geen service?

Jason van Odido 6 maanden geleden

Hoi @nestje, dit probleem ontstaat vooral wanneer details op NAW-gebied niet overeenkomen met het aan te melden/te koppelen abonnement. Als een voorletter niet klopt, het adres niet overeenkomt of de naam bijvoorbeeld niet, dan krijg je automatisch een foutmelding. Hebben het mobiele abonnement én het abonnement voor Internet + TV exact dezelfde NAW-gegevens?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nestje, dit probleem ontstaat vooral wanneer details op NAW-gebied niet overeenkomen met het aan te melden/te koppelen abonnement. Als een voorletter niet klopt, het adres niet overeenkomt of de naam bijvoorbeeld niet, dan krijg je automatisch een foutmelding. Hebben het mobiele abonnement én het abonnement voor Internet + TV exact dezelfde NAW-gegevens?

De NAW gegevens zouden allemaal hetzelfde moeten/kunnen zijn maar ik kan nu niet bij mijn Internet en TV gegevens dus kan niet zeggen of het inderdaad zo is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nestje, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er nog een oude koppeling in ons systeem stond. Zou je het abonnement opnieuw kunnen koppelen over 15 minuten? Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. Lukt het nu wel? 

Dat was ‘m! Dank je wel voor je hulp.

Misschien een idee om deze oplossing aan de helpdesk door te geven? Ik heb een aantal keer gebeld met verschillende medewerkers die allemaal een ander antwoord gaven zonder dat het echt iets oploste.

I have the same problem. When i try to connect my internet+tv subscription I am getting an error.

 

An error has occurred, please try again later. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Poserinka, welcome to our community!
I immediately went to check for you and saw that the initials do not match. I changed this immediately. If all goes well, you can now link the Internet + TV subscription to your existing account. Would you like to give me feedback on whether you succeeded? Thanks in advance.

Hi @Poserinka, welcome to our community!
I immediately went to check for you and saw that the initials do not match. I changed this immediately. If all goes well, you can now link the Internet + TV subscription to your existing account. Would you like to give me feedback on whether you succeeded? Thanks in advance.

It worked. Thank you.

Reageer