-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Heb internet only van T-Mobile en wil dit koppelen aan mijn Odido account. Krijg al 3 weken een foutmelding. Heb voor de zekerheid een oud adres gebruikt + mijn huidige adres in de hoop dat het daarmee te maken heeft. Helaas.
Emailadres heb ik al jaren dezelfde en mijn geboortedatum is ook niet veranderd .
Kan niet achterhalen waarom het koppelen niet lukt. Graag jullie hulp.
Hey Stan, van harte welkom op de Community! Probeer je je abonnement toe te voegen via de app of via de webversie? Het is op dit moment bekend dat het via de app niet werkt. Staat er toevallig ook een mobiel abonnement in je Mijn Odido-account waar je internet aan toe probeert te voegen?
Laat je het weten of het via de webversie wel lukt om je abonnement toe te voegen? Zo niet, laat het me dan weten. Ik zet je topic alvast door naar mijn collega's van Thuis, zodat ze met je mee kunnen kijken!
Bekijk origineel