Abonnement koppelen lukt niet ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

  • 8 December 2023
  • 6 reacties
  • 43 Bekeken

Heb internet only van T-Mobile en wil dit koppelen aan mijn Odido account. Krijg al 3 weken een foutmelding. Heb voor de zekerheid een oud adres gebruikt + mijn huidige adres in de hoop dat het daarmee te maken heeft. Helaas. 

 

Emailadres heb ik al jaren dezelfde en mijn geboortedatum is ook niet veranderd 😉

Kan niet achterhalen waarom het koppelen niet lukt. Graag jullie hulp.

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hey Stan, van harte welkom op de Community! Probeer je je abonnement toe te voegen via de app of via de webversie? Het is op dit moment bekend dat het via de app niet werkt. Staat er toevallig ook een mobiel abonnement in je Mijn Odido-account waar je internet aan toe probeert te voegen? 

Laat je het weten of het via de webversie wel lukt om je abonnement toe te voegen? Zo niet, laat het me dan weten. Ik zet je topic alvast door naar mijn collega's van Thuis, zodat ze met je mee kunnen kijken! 😄

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Stan, van harte welkom op de Community! Probeer je je abonnement toe te voegen via de app of via de webversie? Het is op dit moment bekend dat het via de app niet werkt. Staat er toevallig ook een mobiel abonnement in je Mijn Odido-account waar je internet aan toe probeert te voegen? 

Laat je het weten of het via de webversie wel lukt om je abonnement toe te voegen? Zo niet, laat het me dan weten. Ik zet je topic alvast door naar mijn collega's van Thuis, zodat ze met je mee kunnen kijken! 😄

Hey Stan, van harte welkom op de Community! Probeer je je abonnement toe te voegen via de app of via de webversie? Het is op dit moment bekend dat het via de app niet werkt. Staat er toevallig ook een mobiel abonnement in je Mijn Odido-account waar je internet aan toe probeert te voegen? 

Laat je het weten of het via de webversie wel lukt om je abonnement toe te voegen? Zo niet, laat het me dan weten. Ik zet je topic alvast door naar mijn collega's van Thuis, zodat ze met je mee kunnen kijken! 😄

Dank voor je reactie! Geprobeerd op de webversie. Je collega Tommie gaf aan dat het met een oud abonnement te maken had dat werd gekoppeld. Lijkt nu weer te zijn gebeurd. Zou niet weten hoe ik met mijn huidige adres een oud abonnement kan koppelen. Graag jullie hulp :)

Reputatie 6
Badge +2

@Stan1993 Ik help je graag verder! Je kunt alleen een account koppelen als deze op dezelfde naam staan, is dit bij jou het geval? We kunnen dit controleren door te kijken of de voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer overeenkomen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, naam, geboortedatum,  postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

 

ik heb hetzelfde probleem, heb al een mobiel abonnement bij Odido, wil nu internet voor thuis toevoegen wat ik onlangs heb afgesloten. maar kan het zowel via de app als een webbrowser niet toevoegen. krijg dan dezelfde melding.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PHuisjes, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je goed gezet. Ook heb ik voor de zekerheid je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen zonder fouten. Kan je mij laten weten of dit gelukt is? Alvast bedankt.

Hi @PHuisjes, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je goed gezet. Ook heb ik voor de zekerheid je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen zonder fouten. Kan je mij laten weten of dit gelukt is? Alvast bedankt.

 

Bedankt Tommie, 

ik heb nu beide abonnementen toe kunnen voegen.

Ik zie alleen mijn internet abonnement nog niet in mijn klantvoordeel?

Reageer