Beantwoord

Abonnement toevoegen

  • 30 October 2023
  • 10 reacties
  • 61 Bekeken

Goedemorgen, 

Wij hebben een internet abonnement afgesloten bij T-mobile, nu Odido. Wanneer ik inlog op mijn Odido dien ik het abonnement toe te voegen. Ik heb het contract destijds via mijn eigen e-mail adres afgesloten. Wanneer ik het abonnement toe wil voegen wordt er een code gestuurd naar het e-mail adres van mijn vriend. Als we die code invoeren krijgen we een foutmelding. 

Ik kan dus niets inzien van ons contract. Wanneer ik met de klantenservice bel zeggen ze: alle instellingen staan goed, wij weten ook niet hoe dit kan. Verder niets. Er wordt niets uitgezocht en het probleem wordt niet opgelost. Lijkt me toch aan Odido om dit probleem uit te zoeken en op te lossen. 

Graag hoor ik hoe dit opgelost gaat worden.

icon

Beste antwoord door svandeven 31 October 2023, 14:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @svandeven, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Het lijkt erop dat de inlogcode niet goed werkt of niet tijdig gebruikt wordt. Er zit een verlooptijd op van 10 minuten. Kan het zijn dat het daardoor verkeerd ging? Kun je een screenshot delen van de foutmelding, alsjeblieft? Dan check ik wat er aan de hand is! 

Nee we zijn wel binnen de 10 min. 

Nee we zijn wel binnen de 10 min. 

@Jason van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @svandeven, je abonnement is al gekoppeld aan dit e-mailadres: *******mmen@live.nl. Je dient met dit e-mailadres in te loggen om je abonnement te kunnen bekijken. Ik kan dit ook voor je ontkoppelen zodat je het aan jouw e-mailadres kan koppelen als je dat wilt?  

Hi @svandeven, je abonnement is al gekoppeld aan dit e-mailadres: *******mmen@live.nl. Je dient met dit e-mailadres in te loggen om je abonnement te kunnen bekijken. Ik kan dit ook voor je ontkoppelen zodat je het aan jouw e-mailadres kan koppelen als je dat wilt?  

 

Graag, als het maar opgelost wordt. Ik snap ook niet waarom dat andere e-mail adres gekoppeld is, deze hebben we nooit opgegeven. 

Ik hoor graag met welk e-mail adres we in moeten loggen en een account moeten maken.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @svandeven, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb zojuist je abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je hem nu kunnen koppelen, kan je dit voor mij testen? 

Hey @svandeven, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb zojuist je abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je hem nu kunnen koppelen, kan je dit voor mij testen? 

Als ik inlog met mijn eigen e-mail adres en dan het abonnement toevoeg, wordt de code gestuurd naar t*********n@l**e.nl. Dit is niet hetzelfde e-mail adres. Moeten we ook een account aanmaken met t*********n@l**e.nl en hierop proberen het abonnement toe te voegen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het e-mailadres voor je aangepast @svandeven. Als het goed is ontvang jij nu zelf de e-mail! 

Ik heb het e-mailadres voor je aangepast @svandeven. Als het goed is ontvang jij nu zelf de e-mail! 

Ja! Het is gelukt. Bedankt.

Wellicht goed om deze zaken te bespreken met de klantenservice, aangezien de vele vragen die jullie hierover krijgen. Bij de klantenservice zeggen ze gewoonweg je niet te kunnen helpen maar blijkbaar is er toch een oplossing voor te bedenken.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @svandeven, super om te horen dat het gelukt is! Dit moet bekend zijn bij de klantenservice dus ik weet niet precies waar het dan misgaat. Gelukkig werkt het weer. 

Reageer