abonnement toevoegen aan account odido thuis

  • 11 September 2023
  • 5 reacties
  • 445 Bekeken

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten welke op 13-09-2023 in zal gaan. Echter krijg ik steeds een foutmelding als ik mijn mobile nummer wil toevoegen>>deze al wel uit ander account verwijderd. Ik krijg de foutmelding nadat ik de vier cijferige bevestigingscode heb ingevoerd. Graag hoor ik hoe ik deze wel kan toevoegen, zodat ik alles in één account heb en ook klantvoordeel van toepassing blijft.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @bergkoopman, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je je abonnementen gemakkelijk kunt koppelen. Gaat het om het mobiele nummer dat eindigt op 817? We zien namelijk dat deze niet meer actief is bij ons. Gaat het om een ander nummer? Dan horen we dat graag. Staat het mobiele nummer toevallig op een ander adres? Dit zal voor de foutmelding kunnen zorgen namelijk. We zijn erg benieuwd naar je situatie en helpen je hier graag mee!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @bergkoopman, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je je abonnementen gemakkelijk kunt koppelen. Gaat het om het mobiele nummer dat eindigt op 817? We zien namelijk dat deze niet meer actief is bij ons. Gaat het om een ander nummer? Dan horen we dat graag. Staat het mobiele nummer toevallig op een ander adres? Dit zal voor de foutmelding kunnen zorgen namelijk. We zijn erg benieuwd naar je situatie en helpen je hier graag mee!

Het gaat om het nummer op hetzelfde adres eindigend op 2960

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bergkoopman, klopt het dat dit een zakelijk abonnement is? Zakelijke abonnementen kun je niet samenvoegen jammer genoeg. 

Akkoord, maar voor het klantvoordeel maakt dit niet uit lijkt me?

Reputatie 7
Badge +9

@bergkoopman, nee je behoudt je klantvoordeel gewoon! 

Reageer