Abonnement toevoegen app

  • 4 December 2023
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Ik probeer mijn nieuwe Odido abonnement toe te voegen in de app, maar ik krijg na het ontvangen van verificatie mail een foutmelding. Ik heb het al op eerdere apparaten geprobeerd maar elke keer dezelfde foutmelding. Kunnen jullie hier iets aan doen?  

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hey @RoydeWit, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zag nog een oud inactief abonnement gekoppeld aan jouw account. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je nu je abonnement kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Lukt het nog niet? Kan je mij dan een screenshot sturen van de foutmelding? Probeer je het aan een mobiel nummer te koppelen of is het alleen je Internet + TV abonnement? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RoydeWit, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zag nog een oud inactief abonnement gekoppeld aan jouw account. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je nu je abonnement kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Lukt het nog niet? Kan je mij dan een screenshot sturen van de foutmelding? Probeer je het aan een mobiel nummer te koppelen of is het alleen je Internet + TV abonnement? 

Reageer