Beantwoord

Abonnement toevoegen (Ben + Internet + TV)

  • 19 December 2023
  • 10 reacties
  • 185 Bekeken

Het lukt me maar niet om mijn abonnement toe te voegen. Het gaat om Odido internet + tv en een BEn-abonnement. Krijg steeds foutmelding, ondanks alle data correct ingevoerd en verificatiecodes juist ingevuld. Ik verneem graag, bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Lennep 22 December 2023, 08:43

Bekijk origineel

10 reacties

PS ook in browser op pc wil het niet, en wanneer ik mijn Ben-abo wil toevoegen krijg ik de melding “geen account gevonden".

PS 2 De tenaamstelling van mijn Ben- en Odido accounts zijn hetzelfde, alsmede de adresgegevens.

Bovendien staan beide abonnementen wél aangemeld in Ben, zie bijlage.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lennep, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je zowel internet + TV als een mobiel abonnement bij Ben hebt en dat je van Klantvoordeel gebruik maakt. Begrijp ik het goed dat je je Ben mobiele abonnement wil toevoegen aan je Mijn Odido-account? Dit is niet mogelijk. Alleen mobiele en thuis-abonnementen van Odido kunnen gekoppeld worden in Mijn Odido. Je mobiele abonnement zal in een apart IkBen-account moeten worden toegevoegd.

Laat je het me weten of dit is gelukt? 😁

Ik begrijp niet hoe je dat eruit kan halen. Ik wil graag in eerste instantie mijn Odido abonnement toevoegen, zoals in eerste regel vermeld.

Misschien kan je beter anders even de hele post lezen voordat je reageert

Reputatie 7
Badge +9

Waar wil je precies je Internet + TV abonnement aan toevoegen @Lennep? Je dient je abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ben® en een Odido abonnement zijn niet samen te voegen zoals Marciano ook al heeft uitgelegd. Ik zag nog wel een oude koppeling staan op je Mijn Odido account, deze heb ik verwijderd. Lukt het toevallig nu wel om te koppelen? 

Ik hoef niet per se Ben toe te voegen, het is dat ik er op gewezen wordt in de app. Dus vergeet aub het toevoegen van Ben, daar blijven jullie maar in hangen.

Graag zou ik mijn Odido Internet + Tv toevoegen. Gaat niet. Zie eerste post. Bedankt!

In antwoord op je vraag:

Nee het lukt nog steeds niet

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb zojuist je account verwijderd, zou je een nieuw account willen aanmaken en opnieuw willen koppelen @Lennep

Ik heb zojuist je account verwijderd, zou je een nieuw account willen aanmaken en opnieuw willen koppelen @Lennep

 

Gelukt, dank!

Reageer