Abonnement toevoegen in app

  • 23 October 2023
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb nu Odido en ben net verhuist. Sinds de verhuizing probeer ik nu mijn abonnement toe te voegen aan de app, want er staat nog niks in. Zodra ik klik op toevoegen, krijg ik meteen de melding inloggen mislukt. Als ik gewoon naar de website ga en daar inlog, staat er dat mijn abonnement beëindigt is en als ik daarop klik krijg ik weer een foutmelding. Dit gebeurt nu al meerdere weken

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Tonald Drump, het lijkt erop dat je je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik ontkoppeld. Als het goed is moet je het nu kunnen koppelen, het kan ook zijn dat je de foutmelding: “Te veel records gevonden”, nu krijgt. Dit kan komt doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen, dan kun je de koppeling maken en daarna het rekeningnummer weer terug veranderen. Als je je mobiele abonnement van je vrouw wilt toevoegen, dient deze op jouw naam te staan. Anders kan je het niet koppelen.

Bekijk origineel

7 reacties

Ik volg even mee. Ik kan het adres niet wijzigen. Er staat dat er een bestelling is 🤷🏽‍♂️

Vreemd, wat is hier nou aan de hand? 

Vreemd, wat is hier nou aan de hand? 

Ik ben gebeld door Odido naar aanleiding van een bericht hier. Was binnen 5 minuten door de aardige medewerker geregeld!

Ik heb ze ook aan de lijn gehad. Antwoord was dat het een bekend probleem is met de app sinds ze Odido zijn. Timing viel precies samen met mijn verhuizing, maar blijkbaar staat het daar los van

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Tonald Drump, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Welk abonnement zou je willen toevoegen, gaat het om een Mobiel abonnement of om Internet + TV? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido

De situatie is nu erg vreemd. Als ik inlog in de app en ik wil mijn internet en tv abbo toevoegen, dan krijg ik direct de melding dat inloggen mislukt is, terwijl ik al ingelogd ben. Ook zou ik het mobiele abbo van mijn vrouw willen toevoegen, maar zover kom ik niet eens. 

 

Daarnaast kan ik inloggen op de website van odido, waar ik te zien krijg dat mijn abonnement opgezegd zou zijn, wat niet zo is. 

 

Van beide zaken heb ik een screenshot bijgevoegd. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tonald Drump, het lijkt erop dat je je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik ontkoppeld. Als het goed is moet je het nu kunnen koppelen, het kan ook zijn dat je de foutmelding: “Te veel records gevonden”, nu krijgt. Dit kan komt doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen, dan kun je de koppeling maken en daarna het rekeningnummer weer terug veranderen. Als je je mobiele abonnement van je vrouw wilt toevoegen, dient deze op jouw naam te staan. Anders kan je het niet koppelen.

Reageer