Abonnement toevoegen lukt niet

  • 22 September 2023
  • 10 reacties
  • 144 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds de naamswijziging probeer ik mijn internet abonnement toe te voegen in Mijn Odido, waar ik alleen mijn mobiele abonnement zie. Na invullen verificatiecode krijg ik een foutmelding. Ik probeer dit dagelijks zonder succes. Op de chat krijg ik steeds of geen reactie op mijn vraag of de chat houdt er vanzelf mee op als er wel eindelijk iemand reageert (zonder oplossing te bieden). Wie kan mij hierbij helpen?

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @MikGo, ik ben meteen voor je gaan kijken.

Het eerste wat mij opviel is dat je initialen niet goed stonden in mijn systeem. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je in een browser je abonnementen opnieuw kunnen koppelen? Als het goed is moet alles het nu doen! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @MikGo, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van Mijn Odido! 😄 Welke foutmelding ontvang je na het invullen? Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido,

"Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens"

Ook ontvang ik daarna een nieuwe verificatiecode zonder dat ik daar opnieuw om vraag. Dat gebeurt elke keer. Die kan ik dan nergens meer invullen.

Hoi @MikGo, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van Mijn Odido! 😄 Welke foutmelding ontvang je na het invullen? Groetjes, Ishana

Hierna niets meer gehoord van Odido. Net als op de chat wel een teken van leven, maar geen hulp of oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MikGo, ik ben meteen voor je gaan kijken.

Het eerste wat mij opviel is dat je initialen niet goed stonden in mijn systeem. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je in een browser je abonnementen opnieuw kunnen koppelen? Als het goed is moet alles het nu doen! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Hey @MikGo, ik ben meteen voor je gaan kijken.

Het eerste wat mij opviel is dat je initialen niet goed stonden in mijn systeem. Daarnaast heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je in een browser je abonnementen opnieuw kunnen koppelen? Als het goed is moet alles het nu doen! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Bedankt voor je tijd. Het is opnieuw niet gelukt mijn internet abonnement toe te voegen. Mobiel opnieuw toevoegen is wel gelukt. Bij internet toevoegen krijg ik na het invullen van de laatste 5 cijfers van mijn bankrekening de melding dat er teveel records zijn gevonden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MikGo, bedankt voor je snelle reactie.

Dit maakt het wat duidelijker. Ik kan dit voor je oplossen als je een tijdelijk ander actief IBAN-nummer hebt. Deze melding komt namelijk voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als ik het rekeningnummer tijdelijk aan de achterkant aanpas, kun je daarna je abonnement koppelen. Als dit gelukt is kun je je huidige rekeningnummer weer terugzetten. Kan je mij een privébericht sturen met een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan los ik het voor je op!

Hoi @Tommie van Odido ik heb je een privebericht gestuurd

Ik heb te maken met hetzelfde probleem. Eerder een internet only abonnement gecanceled om vervolgens een nieuwe aan te vragen. Nu kan ik dit nieuwe abonnement niet koppelen door de foutmelding “Te veel records gevonden voor de verstrekte details”.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hokkiefrank, fijn dat je dit aankaart, ik help je er graag mee! Zojuist ben ik in je gegevens gedoken en heb ik het email adres van je oude aanvraag gewijzigd. Kan je nogmaals proberen om een abonnement toe te voegen via: abonnement toevoegen.

Ik verwacht dat je ditmaal een heel stuk verder komt! 🙂

Ik heb hetzelfde probleem, kan ik geholpen worden, heb dit telefonisch doorgegeven en zou teruggebeld worden, omdat ze het niet konden oplossen en ik 24 uur moest wachten voor het werkt, we zijn bijna 4 dagen verder, is niet gebeurd 🙁..

 

 

Reageer