Abonnement toevoegen lukt niet ivm voorletters

  • 29 November 2023
  • 9 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo!

 

Ik probeer mijn internet + tv abonnement toe te voegen aan mijn account, maar krijg na het invoeren van de verificatiecode vanuit mijn mail een foutmelding. Dit ligt denk ik aan het feit dat de voorletters van de accountnaam anders zijn dan de voorletters die in het contract zijn opgenomen. Ik kan de voorletters van mijn account echter nergens aanpassen zover ik kan zien.

 

Weet iemand hier raad mee? Bedankt!

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Joasjbk, welkom op onze Community!

Daar weet ik zeker raad mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag een oud inactief mobiel abonnement nog gekoppeld aan jouw Mijn Odido. Deze heb ik ontkoppeld, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joasjbk, welkom op onze Community!

Daar weet ik zeker raad mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag een oud inactief mobiel abonnement nog gekoppeld aan jouw Mijn Odido. Deze heb ik ontkoppeld, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Hoi Tommie, ik heb hetzelfde probleem als Joasjbk.

 

Het account waaronder ik nu deze reactie plaats is overigens eentje die ik nieuw heb gemaakt: ik kon om één of andere reden niet op de community inloggen met mijn gewone Odido-gegevens (d.w.z. emailadres en wachtwoord) (heb wel de juiste ingevuld, triple-gecheckt..)

Hi @Joasjbk, welkom op onze Community!

Daar weet ik zeker raad mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag een oud inactief mobiel abonnement nog gekoppeld aan jouw Mijn Odido. Deze heb ik ontkoppeld, als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Ha @Tommie van Odido, dank voor de reactie! Ik heb inmiddels via de app, browser en dekstop geprobeerd om het abonnement toe te voegen, maar ik krijg helaas nog steeds een foutmelding. Enig idee of het nog iets anders zou kunnen zijn?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @SanneBrederoo, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er bij jou inderdaad nog een inactief abonnement gekoppeld stond aan jouw Mijn Odido account. Deze heb ik direct voor je verwijderd, maar het kan ongeveer een uur duren voor dit helemaal in het systeem verwerkt is. Wil je proberen om na dit uur het nieuwe abonnement opnieuw te koppelen? 

 

@Joasjbk in jouw geval lijkt het erop dat jouw Mijn Odido account helemaal verwijderd is. Ik wil jou vragen om via onze website opnieuw een account aan te maken en de stappen te volgen om een abonnement te koppelen. Wil je het me laten weten zodra het gelukt is? 

Hoi @Nora van Odido , mijn inloggegevens van Odido werken opeens niet meer. Weet jij wat er aan de hand is? Hangt dit samen met het verwijderen van mijn inactieve abonnement?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SanneBrederoo, ik zie op dit moment geen actief account met het e-mailadres wat je gebruikt op de Community. Zou je kunnen proberen om een nieuw account aan te maken met dezelfde gegevens?

Hoi @Tommie van Odido , ik heb een nieuw account aangemaakt. Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan als waar het mee begon, namelijk de foutmelding ‘Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens’, waarschijnlijk omdat mijn initialen niet overeenkomen met mijn naam (of is er nu een andere reden?). Nu staat er als initialen ‘SA’ terwijl het ‘SB’ zou moeten zijn

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SanneBrederoo, ik heb nog een keer gekeken en het lijkt erop dat je oude inactieve abonnement in de weg zit. Meerdere klanten hebben hier last van en dit wordt door ons incident management team opgepakt. Ik heb het voor je doorgezet! Het kan wat langer duren voordat het opgelost is. De verwerkingstijd zit nu op 25 werkdagen maar omdat het een groter issue is kan het langer duren. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen.

Hoi @Tommie van Odido , ok, dan wacht ik af. Groet

Reageer