Abonnement toevoegen werkt niet

  • 9 December 2023
  • 10 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo Iedereen,

SInds kort hebben wij Internet en TV via glasvezel van Odido, tot nu toe werkt alles prima!

Ik probeer in mijn Odido-account mijn tv/internet abonnement toe te voegen, maar dit lukt niet.

Iedere keer krijg de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen.

Dit heb ik inmiddels een paar keer geprobeerd.

De bevestigingscode komt binnen, ik krijg dit bericht na het invullen van de bevestigingscode:

 

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @WilcoHordijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Probeer je het abonnement aan een bestaand account te koppelen waar een ander abonnement al aan gekoppeld is? Of is het een nieuw account? Alles staat namelijk goed en je zou je abonnement moeten kunnen koppelen. Als je het abonnement wil koppelen aan account met een mobiel abonnement dan dient dat abonnement op dezelfde naam en adres te staan. Anders is het koppelen niet mogelijk. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WilcoHordijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Probeer je het abonnement aan een bestaand account te koppelen waar een ander abonnement al aan gekoppeld is? Of is het een nieuw account? Alles staat namelijk goed en je zou je abonnement moeten kunnen koppelen. Als je het abonnement wil koppelen aan account met een mobiel abonnement dan dient dat abonnement op dezelfde naam en adres te staan. Anders is het koppelen niet mogelijk. 

Hallo Tommie!

 

Het is een nieuw account en we hebben geen eerdere of andere accounts eerder gekoppeld met Odido.  

Net nog even geprobeerd maar het toevoegen lukt nog niet:

 

 

Hi @WilcoHordijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik help je hier graag mee. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven? Probeer je het abonnement aan een bestaand account te koppelen waar een ander abonnement al aan gekoppeld is? Of is het een nieuw account? Alles staat namelijk goed en je zou je abonnement moeten kunnen koppelen. Als je het abonnement wil koppelen aan account met een mobiel abonnement dan dient dat abonnement op dezelfde naam en adres te staan. Anders is het koppelen niet mogelijk.

 


Hallo Tommie,

ik heb het nog even geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Nog steeds dezelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wilco, als ik het goed zie op je screenshot, probeer je dit via de app, klopt dat? Het is bekend dat het via de app momenteel niet werkt. Lukt het wel via de website? Mocht dit niet lukken, stuur me dan even een privébericht met het e-mailadres dat je gebruikt, je postcode + huisnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wilco, bedankt voor je gegevens! Ik heb direct met je meegekeken en ik reageer even via het topic, aangezien ik na vandaag een week afwezig ben. Op deze manier kunnen mijn collega's ook na vandaag nog met je meekijken.

Ik kan geen Mijn Odido-account vinden op jouw e-mailadres (w***k@gmail.com). Wil je eens dubbel checken met welk e-mailadres je bent ingelogd? Volgens mijn gegevens staat er een inactief abonnement. Dus ik moet je vragen even te wachten tot een van mijn collega's van Thuis dit weer kan oppakken!

Hi Wilco, bedankt voor je gegevens! Ik heb direct met je meegekeken en ik reageer even via het topic, aangezien ik na vandaag een week afwezig ben. Op deze manier kunnen mijn collega's ook na vandaag nog met je meekijken.

Ik kan geen Mijn Odido-account vinden op jouw e-mailadres (w***k@gmail.com). Wil je eens dubbel checken met welk e-mailadres je bent ingelogd? Volgens mijn gegevens staat er een inactief abonnement. Dus ik moet je vragen even te wachten tot een van mijn collega's van Thuis dit weer kan oppakken!



Hallo Marciano,

Om via de app een abonnement te kunnen toevoegen, of de app überhaupt te kunnen gebruiken, moet je een Odido account hebben. Mijn screenshots tonen dat ik de app gebruik (zoals je al in een eerdere reactie meldde) dus mijn account bestaat en is actief. 
 

Zoals veel andere topics hier gaat het mis bij het invoeren van de bevestigingscode die je via je e-mail krijgt als je een abonnement wil toevoegen aan je Odido account. 

Mijn e-mail adres is correct, de e-mail met betrekking tot de factuur die ik in Mijn Odido account zou kunnen raadplegen, komt ook gewoon binnen, net als de bevestigingscode. 

Facturen kan ik trouwens ook niet zien in Mijn Odido. 
 

Kan iemand mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @WilcoHordijk, fijn dat je deze informatie mee kon geven, ook ik ga graag voor je aan de slag met je account! Ik heb uitgebreid je account onderzocht. Het leek mij het beste om je account te verwijderen en hier wat aanpassingen aan te doen. Kan je een nieuw account maken en vervolgens eerst je Internet + TV abonnement aan koppelen?

Ik verwacht dat je vervolgens een heel stuk verder komt, maar zo niet dan horen wij dat graag en gaan wij graag opnieuw voor je rond de tafel zitten! 😃

Hallo Cal!

bedankt voor het regelen en al je hulp. 
 

Het is inderdaad gelukt door een nieuw account te maken en daarna mijn internet abonnement toe te voegen; dit ging nu in 1 keer goed en kreeg geen fouten meer. 
 

Nogmaals bedankt en fijne dagen!
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is super om te horen @WilcoHordijk, heel graag gedaan en jij ook bedankt! Ik hoop dat je een hele mooie jaarwisseling en een prachtig 2024 tegemoet gaat! 😃

Reageer