Abonnement valt niet toe te voegen

  • 17 January 2024
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Ik kan mijn abonnement niet toevoegen in de app waardoor ik geen aanpassingen kan maken aan WIFI naam en wachtwoord.

 

IK krijg steeds de melding dat mijn gegevens niet overeen komen. Bij de helpdesk gaven ze aan dat er een storing is. Maar ik probeer het al 2 weken dus dat lijkt me wel erg sterk. 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @ypy14 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, ik wil namelijk dat jij met gemak jouw pakket kunt aanpassen! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik gelijk of alles goed staat!

Er zijn op dit moment inderdaad wat problemen met het koppelen van accounts in Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @ypy14 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, ik wil namelijk dat jij met gemak jouw pakket kunt aanpassen! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik gelijk of alles goed staat!

Er zijn op dit moment inderdaad wat problemen met het koppelen van accounts in Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Reputatie 7
Badge +6

@ypy14 Ter aanvulling: je kunt de wifinaam en -wachtwoord ook aanpassen door in te loggen op de router (192.168.1.1) met de gegevens die achterop staan.

Reageer