Beantwoord

Abonnement wijziging

  • 14 November 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 36 reacties

Op 31 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en het tv abonnement opgezegd, dit is per email ook bevestigd. Ik wacht nog op het bericht wanneer en hoe ik de tv box terug moet sturen, tot op heden daar nog geen bericht over gehad. Volgens meerdere berichten hier gelezen moet dit binnen 30 dagen gebeuren.

icon

Beste antwoord door Cristien 14 November 2023, 12:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @hages Als je geen bericht hebt gehad ook niet in je spam box kan je het zelf regelen. Doe het wel op tijd om problemen zoals een boete te voorkomen.

Succes!

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

  •  

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer, naam en adres IN de doos)

  • Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 

Reputatie 2

Dat betekent dus dat het retoursturen onder antwoordnummer zoals weleer niet meer is?

Reputatie 7
Badge +14

@hages  Het verzenden is gratis. Klik op de url om meer te lezen. Breng het pakje bij DHL met de juiste afz. en klantnummer dan komt alles goed. 

Reputatie 2

Oke, het wordt er niet duidelijker op , is het terugsturen nu wel of niet gratis. Ik lees Walraven 11 1119ME Schiphol-Rijk dit is toch geen antwoordnummer? Bovendien vindt ik het vreemd waarom ik geen mail krijg van Odido met een QR code of een sticker of iets dergelijks met het retouradres zoals in het verleden met T-Mobile. Het gaat dus helemaal niet over het niet kunnen downloaden van.

Reputatie 7
Badge +14

@hages Waarom lees je niet? Het staat er toch!?

Kijk eerst even in je profiel of de afmeldingen wel zijn gelukt. Misschien is het in het systeem blijven hangen.

Vergeet  je klantnummer en naam geboortedatum niet in de doos te doen. 
Breng het bij DHL. 

Odido voor thuis (Retouren) 

Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 


 

  •  
  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

  • met vermelding van je Odido klantnummer, naam en adres IN de doos) 

  • Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk (gratis) 

Reputatie 2

Ik lees wel degelijk!! Klantnummer: Er zijn er twee, Het tv klantnummer en het Odido klantnummer RMN *****. Dus welke?

Reputatie 7
Badge +14

@hages Het klantnummer van  #Odido  dus niet om in te loggen TV!

Succes! 

 

Reageer