Beantwoord

Abonnementen samenvoegen

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Met mobiele abonnement van Tele2 en mijn vaste internet van T-Mobile ben ik overgegaan naar Odido. Doordat het twee verschillende accounts waren moest ik er één verwijderen om vervolgens dat abonnement toe te voegen aan mijn Odidio-account. Dit lukt echter niet, eerst dacht ik (en de meneer in de winkel ook) dat het kwam doordat mijn adres niet klopte. Nu heb ik dit aangepast en is hierdoor mijn klant voordeel te komen vervallen. Ik ben al naar de winkel voor geweest en zij sturen mij door naar de klantenservice, net tijdje met een hele behulpzame medewerker aan de telefoon gehangen, maar we komen er niet uit waarom ik mijn abonnement niet kan toevoegen en hierdoor ook nu mijn klant voordeel misloop. De beste meneer aan de telefoon kon wel mijn abonnementen zien, maar kon ook niet achterhalen waardoor ik het niet kan zien of kan toevoegen. 

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 16 December 2023, 13:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

@aelk Goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Ik help je graag verder! Je kunt alleen een account koppelen als deze op dezelfde naam staan, is dit bij jou het geval? We kunnen dit controleren door te kijken of de voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer overeenkomen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, naam, geboortedatum,  postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen

Reageer