Account internet + tv koppelen lukt niet

  • 5 September 2023
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Het lukt mij niet om mijn internet + tv abonnement er bij te zetten in de app. Er staat hier nu alleen mijn mobiele abonnement in en ik heb 1 account verwijderd omdat het anders niet bij elkaar zou kunnen. Nu kan ik nergens meer mijn gegevens van mijn thuisabonnement inzien, ook heb ik de code van de tv box nodig waar ik nu dus niet bij kan en jullie nergens kan bereiken.

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @LarissaKooyman, je bent aan het juiste adres, ik help je heel graag om dit op te lossen! Excuus dat het gisteren mis ging met de telefoon, inmiddels zijn wij bereikbaar op 0800-0092. Ik ben meteen in je account gedoken en zelf lukte het mij een code op te vragen om een extra abonnement toe te voegen via deze pagina: Mijn Odido abonnement toevoegen. Kan je aangeven waar je precies vastloopt bij het toevoegen van een abonnement en als dit van toepassing is een screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen?

Omdat ik je graag meteen zie genieten van de TV Box stuur ik je snel je klantgegevens toe via een privébericht. Zo kan je in ieder geval binnen de kortste keren van de mooiste films en series genieten! 😁

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels is het een dag later en wordt er telefonisch steeds door jullie opgehangen en verder zijn jullie nergens bereikbaar. Ik kan jullie nergens bereiken en nogsteeds doet mijn tv het niet omdat ik mijn gegevens niet meer in kan zien. Kunnen jullie alsjeblieft verder helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @LarissaKooyman, je bent aan het juiste adres, ik help je heel graag om dit op te lossen! Excuus dat het gisteren mis ging met de telefoon, inmiddels zijn wij bereikbaar op 0800-0092. Ik ben meteen in je account gedoken en zelf lukte het mij een code op te vragen om een extra abonnement toe te voegen via deze pagina: Mijn Odido abonnement toevoegen. Kan je aangeven waar je precies vastloopt bij het toevoegen van een abonnement en als dit van toepassing is een screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen?

Omdat ik je graag meteen zie genieten van de TV Box stuur ik je snel je klantgegevens toe via een privébericht. Zo kan je in ieder geval binnen de kortste keren van de mooiste films en series genieten! 😁

Reageer