Afhandeltijd klacht

  • 5 February 2024
  • 10 reacties
  • 129 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Goedemiddag,

 

ik heb op 4 januari (telefonisch en via email naar internet.services@odido.nl) een klacht ingediend. Heb daar tot op heden geen reactie op gehad, heb nog niet eens een ontvangstbevestiging oid ontvangen. Als ik bel wordt mij verteld dat de mail ontvangen is maar dat ze het verder ook niet kunnen zien, het wordt dan intern doorgezet. Vervolgens hoor ik daar niets meer van...

 

Is dat normaal? Wanneer kan ik een reactie verwachten?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de klantenservice aangeeft dat de klacht in behandeling is, dan hangt het van de klacht af wat de doorloop tijd is. Voor een technisch onderzoek gaat er meestal 5 werkdagen overheen voordat een oplospartij wordt aangestuurd. Dus waar gaat je vraag over?

Mijn klacht ging over de manier waarop een callcentermedewerker met mijn melding om gegaan is. Omdat de melding verkeerd is ingezet (case aangemaakt, doorgezet naar juiste afdeling en direct gesloten), is mijn melding intern niet opgepakt. Daarom heb ik van 22 december tot en met 8 januari zonder internet en TV gezeten.

ODF heeft aangegeven dat het probleem met de aansluiting op 22 december verholpen zou zijn als de melding goed zou zijn doorgezet. In plaats daarvan heb ik tot na hun werkstop (23 december tm 7 januari) moeten wachten

Reputatie 7
Badge +14

Ah ok.. Nou, als er nog geen vergoeding is gemaakt voor de periode dat je zonder dienst hebt gezeten kan een moderator dat hier voor je regelen. Zorg dat in het forum profiel jouw gegevens (b.v. klantnummer) staat. Dan kan een moderator dit direct terug vinden.

Ah ok.. Nou, als er nog geen vergoeding is gemaakt voor de periode dat je zonder dienst hebt gezeten kan een moderator dat hier voor je regelen. Zorg dat in het forum profiel jouw gegevens (b.v. klantnummer) staat. Dan kan een moderator dit direct terug vinden.

Thanks!

 

Zou zeker fijn zijn als een moderator hier een klap op kan geven. Klantnummer staat in mn account. Hoop dat er nu wel een reactie komt...

Reputatie 7
Badge +16

Mijn klacht ging over de manier waarop een callcentermedewerker met mijn melding om gegaan is. Omdat de melding verkeerd is ingezet (case aangemaakt, doorgezet naar juiste afdeling en direct gesloten), is mijn melding intern niet opgepakt. Daarom heb ik van 22 december tot en met 8 januari zonder internet en TV gezeten.

Hoi @eccsw, jouw facturatie is pas opgestart op 8 januari als ik het zo zie. Daarom kan ik geen vergoeding aanmaken voor de genoemde periode.

Mijn klacht ging over de manier waarop een callcentermedewerker met mijn melding om gegaan is. Omdat de melding verkeerd is ingezet (case aangemaakt, doorgezet naar juiste afdeling en direct gesloten), is mijn melding intern niet opgepakt. Daarom heb ik van 22 december tot en met 8 januari zonder internet en TV gezeten.

Hoi @eccsw, jouw facturatie is pas opgestart op 8 januari als ik het zo zie. Daarom kan ik geen vergoeding aanmaken voor de genoemde periode.

Bedankt voor je reactie en toelichting. Fijn dat er eindelijk een reactie vanuit Odido komt.

Echter ben ik het hier niet mee eens, in de overeenkomst was opgenomen dat levering van internet en TV van start zou gaan op vrijdag 22 december. Vanwege nalatigheid van jullie en ODF hebben jullie niet vanaf 22 december geleverd. Hierdoor heb ik schade geleden, ik werk namelijk vanuit huis, derhalve heb ik elke werkdag naar kantoor (ongeveer 1 uur enkele reis) moeten reizen. Hierdoor denk ik dat een vergoeding op zijn plaats zou zijn. 

Graag jullie reactie hier op.

 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je toelichting!

Prima, helemaal eens qua vergoeding. Normaliter compenseren we alleen gemaakte kosten aan onze kant, maar ik snap jouw sentiment hierin en deel je opvatting. Ik vergoed de helft van de 1e maand. Dat komt neer op € 28,15. Dit bedrag zal verrekend worden op een volgende factuur - dat zal waarschijnlijk de factuur van maart of april zijn. 

Hi Jason, bedankt voor je reactie. Fijn dat je er zo snel achteraan bent gegaan.

Is dit trouwens de beste manier om een klacht in te dienen? Op mijn telefoontjes en email heb ik nooit reactie gehad. Telefonisch werd steeds beloofd dat er contact opgenomen zou worden, dat contact bleef dan uit. Ik moest er zelf steeds achteraan bellen...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @eccsw, dit is inderdaad een goed platform om dat te doen. Op e-mail wordt niet meer gereageerd. We hebben dat platform voor de klantenservice alleen nog in gebruik voor bijvoorbeeld speedtesten of verhuisbewijzen. Je kunt ons ook goed benaderen op Facebook of Twitter/X via een privébericht. Telefonisch kan het erg druk zijn. Hier in dit topic leggen we alles uit over onze platformen:  

 

 

Reageer