Beantwoord

Afsluiting na te late betaling

  • 17 December 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Beste, 

Op 7 december kreeg ik een mail met de boodschap dat mijn thuis contract beëindigd zou worden i.v.m. een openstaand bedrag.

Ik had op dat moment geen blokkade oid, ook geen incasso bericht gehad. 

Ik heb direct het bedrag overgemaakt en contact gezocht op 7-12 met de klantenservice. Ik heb het verhaal uitgelegd en ook verteld dat er betaald is. Ik gaf aan helemaal niet weg te willen. Ik heb juist mijn partner ook naar tmobile laten komen ivm de tevredenheid. We hebben beide nu ook mobiele abonnementen bij jullie.

De heer die ik sprak gaf aan dat het contract niet beëindigd zou worden en ik me geen zorgen hoefde te maken. Datzelfde weekend heb ik opnieuw ingelogd op my tmobile thuis en zag inderdaad dat de betalingen op verwerkt stonden.

Nu ontvang ik net een mail met de definitieve beëindiging en een 5 tal minuten later viel de tv verbinding weg en wifi weg. 

 

Wat kan ik nu nog doen?

Vanaf a.s. maandag krijgt onze zoon online cito toetsen en ik werk vanuit huis en moet straks om 07.30 beginnen. 

Ik hoop dat u het contact van 7 december kan terug zien en me kan adviseren in hoe nu verder want ik ben echt even ten einde raad. 

Mvg

Mandy. 

icon

Beste antwoord door Boris 17 December 2021, 10:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Mandy80888  Goedemorgen. Wat ik Hier lees krijg je veel waarschuwingen voor dat ze afsluiten. Kijk je wel eens in je spammail mappen? Ook hebben ze sms verstuurd?

Misschien kan een moderator van Thuis nog iets voor je betekenen ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Je moet dus even afwachten op reactie of nogmaals bellen voor hulp! Ik zal dit bericht toch even onder de aandacht brengen van de moderators wie weet heeft er iemand tijd om te kijken. (Geen garantie) 

Succes!

Reputatie 7

Hi @Mandy80888 ,

Dank je wel voor je bericht hier op de Community! Ik begrijp dat het overzicht even kwijt is, maar begrijp dat er inmiddels al contact is geweest met onze telefonische helpdesk om daarbij duidelijkheid te krijgen en hulp bij het inschieten van een nieuwe bestelling. Omdat de opzegging al in een vergevorderd stadium was, de patching was namelijk al omgezet, kon deze niet meer worden teruggedraaid vanaf onze kant. Dat is totaal niet de service die je van ons mag en kan verwachten en wil daarbij ook mijn excuses voor aanbieden. Ik zie dat we hard bezig zijn om daarbij de overgang op het nieuwe klantnummer netjes voor je in orde te maken. Mocht je aan onverhoopt toch ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We zitten namelijk voor je klaar! 

Beste @Boris,

Ja ik heb ze gesproken inderdaad.

Helaas kan Guidion pas op zijn vroegst op 7 januari terwijl de medewerker me vertelde dat het een spoed aanvraag zou zijn.

Nogmaals, ik zit echt héél erg klem mbt thuis werken en online cito toetsen van onze zoon.

We kunnen nu helemaal niks tot 7 januari. 

Ik kan naar ziggo en daar heb ik vanaf 22-12 alles online maar, ik wil gewoon echt niet weg bij jullie.

Ik heb al de vraag gesteld of ik een 4g router voor thuis voor 1 maand zou mogen aanvragen, dit kon niet, alleen voor 2 jaar en dat wil ik niet. Ook kunnen wij de producten zelf aansluiten maar ook dit kon/mocht niet. 

Guidion krijg ik niet te pakken overigens, ik sta al 37 minuten in de wacht.

Ik heb één voucher gekregen van 7 dagen, maar mijn pc en de laptop van mijn zoon zijn nu niet vooruit te branden, hij kwam het video bellen net niet in en de verbinding kwam niet tot stand en we zitten allemaal aan de eet tafel.

Kunnen we hier alstublieft samen een oplossing voor vinden?

Mvg

Mandy

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Mandy80888 hier op het klantenforum kunnen we niet Guidion versnellen, daar is het ontzettend druk maar wel met je meedenken over alternatieve oplossing die T-mobile biedt, de unlimited voucher.

  1. Een moderator is in dit soort situaties altijd bereid om meer vouchers te verstrekken totdat het probleem is opgelost, dus die 7 dagen is echt niet de beperking.
  2. De vouchers geven een echte unlimited ervaring, dus videoverbindingen qua data zijn niet het probleem.
  3. Maar natuurlijk staat en valt deze oplossing met de kwaliteit en snelheid die je op je telefoon ontvangt. Het 4G netwerk biedt veel capaciteit, dit hangt samen met de signaal sterkte die jij ontvangt. De plaats van de masten en het gebruik van jouw huis, maar ook de plaats en het merk/type van de gebruikte telefoon hebben allemaal invloed. Aan die eerste twee kun je niet zoveel doen, maar de plaats waar je de telefoon neerlegt zeker wel. Kijk eens wat er gebeurd aan de ene kant van de kamer t.o.v. de andere kant als je de telefoon voor het raam legt. Daarnaast, de telefoon zelf. De meeste moderne telefoons ondersteunen 5G en stappelen de verschillende mobiele banden om tot hogere snelheden te komen. Mocht je een wat ouder model toepassen, heb je nog een moderner (5g?) type beschikbaar, dan kun je dat aan de ene en andere kant van je huis ook proberen.
Reputatie 7

Dank je wel voor een uitgebreid antwoord @eric! Ik had zelf niet beter kunnen verwoorden. Heb je inmiddels nog contact gehad met Guidion om wellicht een eerdere datum te kunnen krijgen @Mandy80888? Daarnaast wil ik met alle liefde nog een voucher voor je regelen, zodat er in ieder geval genoeg data is en meerdere hotspots om goed mee te werken. Mocht dit nodig zijn, wil je mij dan een privébericht sturen? Dan regel ik het meteen.