Beantwoord

Al 2,5 maand geen internet en geen oplossing

  • 1 December 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ruim twee maanden geleden kreeg ik een storing op mijn glasvezelverbinding. 25 september is iemand langsgekomen om te kijken waar het aan lag en toen is vastgesteld dat er een kabelbreuk was 200m verderop in de lijn. Daarna heb ik niets meer gehoord en heb ik zelf elke week moeten bellen om te kijken wat de status was. Vandaag is er eindelijk iemand langsgekomen om exact hetzelfde probleem vast te stellen en is er dus nog steeds niets opgelost. Mij is verteld dat Volker Wessels de breuk zou moeten herstellen maar dat bedrijf is onbereikbaar ondanks dat ik 6 telefoonnummers heb geprobeerd.

Vandaar dat ik het hier maar eens probeer om te kijken of iemand me kan vertellen wat er gaat gebeuren om dit probleem op te lossen. 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 2 December 2023, 11:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jono Oko, ik wil je allereerst van harte welkom heten op onze Community! 

Ik ben hier gelijk naar gaan kijken voor je en het lijkt er inderdaad op dat hier sprake is van een glasvezelbreuk. Ik heb dit direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij kunnen nakijken wat de status is bij Volker Wessels en jou hier meer informatie over kunnen geven. Zodra er een update beschikbaar is, zullen we dit gelijk aan je laten weten! 

 

Hi Nora, bedankt.

Ik zie nu dat ik een mailtje heb gekregen met het volgende bericht:


Je hebt aangegeven dat er iets mis is met je modem. Onze technici hebben naar het probleem gekeken en hij is helaas niet te repareren. Geen zorgen, het nieuwe modem is al onderweg.

 

Met het modem was voor zover bekend bij mij niets mis en daar is door degene die bij mij thuis zijn komen kijken ook niets gezegd. Ik vraag me dus af wat er mis gaat in de communicatie en of het originele probleem nog wel in behandeling is? Ik zit niet echt te wachten op een extra modem namelijk als ik daar niks mee kan...

Reputatie 7
Badge +9

Het is nog in behandeling @Jono Oko! Ze hebben voor de zekerheid ook een nieuw modem opgestuurd om het apparatuur uit te sluiten.  

Reageer