Al een aantal dagen geen glasvezel netwerk en Odido doet niks.

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties

Is dit nu wat Odido anders doet?

 

We wachten nu al een paar dagen en hebben geen telefoon, internet of televisie.

ik heb een onbeperkt internet bundel gekregen maar moest wel eerst een prepaid simkaart kopen. a 10 euro. Vervolgens werkt dat kaartje hier heel slecht en valt het regelmatig uit.

Mijn vrouw is gisteren door Simpel op haar telefoon geblokkeerd i.v.m. de hoge verbruikskosten.

Ik moet nu naar kantoor uurtje heen en uurtje terug omdat ik niet kan thuiswerken dat wordt morgen met de verwachte sneeuwval ook een uitdaging. 

Dus door de snelle afhandeling van Odido en de Netwerkbeheerder heb ik allerlei extra kosten. 

 

Na het melden hoor je niks meer, maar krijg je wel een mailtje dat het is opgelost. Die moet je natuurlijk via webmail zien te vinden.

Maar in werkelijkheid werkt het helemaal niet. Al reset je 100 keer het modem en de glasvezel converter.

 

Het grote probleem is dat je niet op de hoogte wordt gehouden.

Wat is de voortgang en waardoor komt het.

Je hoort niks dus gaan we weer bellen. Dan is het niet raar dat je het druk hebt,

want iedere klacht krijg je meerdere keren van de zelfde klant en ik ben echt niet de enige die deze werkwijze vervelend en onlogisch vinden.

 

Mogelijke oplossing

Geef de klant een storings- of calimiteitnummer die hij op internet kan intoetsen en de staat van zijn probleem kan zien en ook dat hij nog aanvullende info kan aangeven. 

 

Communiceer met je klant. En niet alleen van uit jullie kant, maar zo dat hij ook iets kan terug zeggen en kan aanvullen. En dat voor al niet via een "community"

 

 

Dat klinkt veel te klef  "Toedeledokie community"

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @elvos, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en er lijkt iets niet goed te gaan bij het aansturen van een monteur. Er onstaat een foutmelding namelijk. Ik heb het euvel doorgezet naar onze techneuten om dit verder op te pakken. Zij zullen waarschijnlijk ook een monteur voor je aansturen. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @elvos, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en er lijkt iets niet goed te gaan bij het aansturen van een monteur. Er onstaat een foutmelding namelijk. Ik heb het euvel doorgezet naar onze techneuten om dit verder op te pakken. Zij zullen waarschijnlijk ook een monteur voor je aansturen. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen. 

Reageer