aparatuur verzonden

  • 8 February 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Gelukkig heb ik het verzendbewijs …,

ik heb keurig een doos van Odido ontvangen en netjes de apparatuur erin gedaan, dichtgemaakt  en weg gebracht naar Post.nl op 29 januari 2024. 
 

ik ga er vanuit wanneer jullie zo’n doos naar mijn adres kunnen sturen, jullie de retour ticket dusdanig hebben ingevuld dat jullie weten dat het van mij afkomstig is. 
 

Ga dan a.u.b. geen dreig mails sturen met een boete van €90 euro, deze ga ik uiteraard NIET betalen. 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Sigrid72, hartelijk bedankt dat je de TV Box op de post hebt gedaan, ik hoop dat je in de tussentijd aan het genieten bent van de Mediabox! Het is geen probleem dat je de TV Box via PostNL retour hebt gestuurd, alleen kunnen wij het pakket niet volgen omdat wij met DHL werken. Vandaar dat wij je ook voorzien met een DHL retour QR code. Ik raad je ook graag aan om het PostNL verzendbewijs goed te bewaren.

Mocht je in het vervolg apparatuur willen retourneren, dan raad ik je graag aan om je retourcode te downloaden via de e-mail die wij je sturen over het retourneren. Zodra het pakket bij ons is verwerkt ontvang je ook een e-mail ter bevestiging. Ik vermoed dat dit komende week zal gebeuren.

In de tussentijd wens ik je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sigrid72, hartelijk bedankt dat je de TV Box op de post hebt gedaan, ik hoop dat je in de tussentijd aan het genieten bent van de Mediabox! Het is geen probleem dat je de TV Box via PostNL retour hebt gestuurd, alleen kunnen wij het pakket niet volgen omdat wij met DHL werken. Vandaar dat wij je ook voorzien met een DHL retour QR code. Ik raad je ook graag aan om het PostNL verzendbewijs goed te bewaren.

Mocht je in het vervolg apparatuur willen retourneren, dan raad ik je graag aan om je retourcode te downloaden via de e-mail die wij je sturen over het retourneren. Zodra het pakket bij ons is verwerkt ontvang je ook een e-mail ter bevestiging. Ik vermoed dat dit komende week zal gebeuren.

In de tussentijd wens ik je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Als het alleen via DHL had gekund, had ik het niet kunnen inleveren bij Post Nl.

Daarbij was het schrijven ook dat het bij beide kon.

ik heb inmiddels een mail ontvangen dat de apparatuur gevonden is aan de hand van mijn verzendbewijs. 
 

Jullie mogen hier wel wat beter mee omgaan ipv meteen het bij de klant neer te leggen en agressieve mails te verzenden. 
 

 

Reageer