-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Sinds juni 2023 overgestapt van Ziggo naar jullie
Al 3 maanden lukt de auto incasso niet
Heb hierover al meerdere malen contact gehad met diverse afdelingen maar deze maand gaat het weer mis
De factuur van oktober zou rond 25 oktober afgeschreven worden maar dat is niet gebeurd de status van de factuur is wel gewijzigd zodat het nu handmatig voor ?? november moet zijn betaald
Ik wil graag af van dat automatisch betalen
Stuur elke maand maar een factuur met evt een ideallink of los het nu eens goed op
Er stond voldoende op de rekening
Hoi @Kluiven, sorry voor de verlate reactie! Jouw topic was gecategoriseerd in een ongebruikt sub-forum en kon daardoor niet automatisch beantwoord worden via onze “ongelezen lijst”. Ik denk dat er ergens een obstructie ontstaan is via ons financiële systeem waardoor auto-incasso geblokkeerd wordt; in het bijzonder op jouw rekeningnummer. Kan het zijn dat tenaamstelling van het rekeningnummer net iets anders is dan voorheen het geval was? Is het bijvoorbeeld een en/of rekening geworden? Dit verhindert namelijk het automatische betaalproces. Ik weet oprecht niet hoe dit op te lossen is want ik zie de blokkade an sich niet staan. Zie wel dat het in oktober wederom niet lukt inderdaad, maar meer dan “REJECTION” zien wij ook niet staan. Ik zal proberen de auto-incasso op een andere cyclus te zetten zodat deze vanaf december op of rond de 1e van de maand is. Hiermee wordt dat proces in ieder geval opnieuw aangestuurd en automatisch getriggerd voor een nieuwe cyclus zeg maar.
Als dit ook niet helpt, kunnen we niet anders dan het naar onze credit-afdeling overhandigen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel