Beeld & Geluid lopen nooit syngroon bij de NPO zenders

  • 20 November 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Al maanden TV en internet van  T-Mobile en (nu verder als Odido) Echter hoe het beestje ook heet, wat ze moeten leveren is en blijft zwaar belabberd. Hele bergen nutteloze en inhoudloze adviezen. Maar welk advies je ook opvolgt, het beeld en geluid op de NPO zenders lopen nooit synchroon. Het is bloed irritant om tijdens bijvoorbeeld; het nieuws, eerst het geluid te horen om vervolgens de bewegingen te zien. En er gebeurd gewoon niets. Al maanden na de vele meldingen (zie de overige topics over dit onderwerp)nog altijd geen enkele oplossing. Veel bla bla bla hoe goed ze zijn, maar dit is maanden zo en ze lossen niets op…. dus goed? 

Nora van Odido 5 maanden geleden

Hi @outdoor1962, ik wil graag met je meekijken om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken. Ik kan alleen geen abonnement terugvinden op jouw e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Zodra je dit hebt gedaan, kan ik met je meekijken. 

Heb je dit probleem trouwens alleen op alle NPO zenders of komt het ook op andere zenders voor? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @outdoor1962, ik wil graag met je meekijken om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken. Ik kan alleen geen abonnement terugvinden op jouw e-mailadres. Zou jij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Zodra je dit hebt gedaan, kan ik met je meekijken. 

Heb je dit probleem trouwens alleen op alle NPO zenders of komt het ook op andere zenders voor? 

Reageer