Beeldkwaliteit TV ontzettend slecht (voornamelijk ESPN)

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Beste, de beeldkwaliteit van interactieve TV is erg slecht bij ons. Voornamelijk op ESPN. Tijdens live voetbalwedstrijden hapert het beeld. Bovendien zijn er bewegende vlekken te zien op de grasmat en het beeld is niet scherp. Graag zou ik dat verholpen willen zien, aangezien ik wel fatsoenlijk voetbal wil kunnen kijken.

De TV box hebben wij al meerdere jaren in bezit en ik heb zo’n vermoeden dat het hiermee te maken zou kunnen hebben. Iemand die mij hier verder mee zou kunnen helpen?

 

Alvast bedankt!

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Timvas96 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik kan mij voorstellen dat dit niet lekker kijkt. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je weer kunt genieten van iedere wedstrijd! ⚽️

Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem en de TV Box uit te lezen, maar ik krijg geen verbinding. Is alles goed aangesloten en werkt jouw internet wel naar behoren? Ik verneem het graag, zodat ik je verder kan helpen!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Timvas96 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik kan mij voorstellen dat dit niet lekker kijkt. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je weer kunt genieten van iedere wedstrijd! ⚽

Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem en de TV Box uit te lezen, maar ik krijg geen verbinding. Is alles goed aangesloten en werkt jouw internet wel naar behoren? Ik verneem het graag, zodat ik je verder kan helpen!

Hoi Teresa, dank je wel voor je reactie. Alles werkt naar behoren. De Wifi werkt en de TV ook. Het enige probleem dat we - naast de beeldkwaliteit van  ESPN - hebben is de uploadsnelheid op de PS5. Deze is erg laag, maar ik heb begrepen dat dit probleem bij PSN ligt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timvas96, dat klopt inderdaad dat het aan PSN ligt. Als je namelijk een speedtest doet via de browser op de PS5 op www.speedtest.net, dan moet je uploadsnelheid goed zijn. Ik had dit persoonlijk ook al opgemerkt en ik weet nog steeds niet waar het mis gaat bij Playstation. 

@Teresa van Odido @Tommie van Odido We zijn inmiddels 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen oplossing voor dit probleem. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Timvas96, sorry dat het probleem met je TV Box door onze vingers is geglipt, ik grijp graag snel en daadkrachtig voor je in! Ik zie dat de TV Box al 1,5 maand aanstaat, Kan je de TV Box kort van het stroom af halen? 

Ik heb ook sterk het vermoeden dat je de TV Box met stroomnetadapters of op een andere manier indirect met het modem hebt verbonden. Kan je de stroomnetadapters ook kort van het stroom af halen? Het kan ook zeker geen kwaad om de TV Box, bij wijze van test, direct op het modem aan te sluiten.

Ik verwacht dat je hiermee veel beterschap merkt, maar mocht dit niet het geval zijn geef het dan zeker aan zodat wij vervolgstappen voor je kunnen ondernemen. Hoe dan ook komt dit snel helemaal goed!

Reageer