Beantwoord

Bestaand internet abonnement toevoegen aan account werkt niet

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zoals bij meer mensen op dit forum lukt het niet om een bestaand abonnement (T-Mobile internet abonnement) toe te voegen aan mijn account. Ik heb het op verschillende tijden en met verschillende browsers en apparaten geprobeerd en ik blijf dezelfde foutmelding krijgen na het invullen van de op dat moment verstuurde bevestigingscode. Zie foto hieronder. 

Het oorspronkelijke T-Mobile account zelf is wel overgezet naar Odido, maar daar kan ik nu niets mee. Facturen e.d. zijn uiteraard ook niet zichtbaar. 

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door rens789 7 November 2023, 19:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @rens789, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat jij weer toegang kan krijgen tot jouw account. Ik zie dat er nog een oud abonnement gekoppeld was aan jouw account, waardoor het niet lukte om het huidige Internet abonnement te koppelen. Dit oude abonnement heb ik inmiddels voor je verwijderd en het koppelen zou nu in één keer goed moeten gaan! Ik wil je daarom vragen om nogmaals te proberen om het account te koppelen. Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kan ik dit voor je uitzoeken. 

Hi @rens789, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat jij weer toegang kan krijgen tot jouw account. Ik zie dat er nog een oud abonnement gekoppeld was aan jouw account, waardoor het niet lukte om het huidige Internet abonnement te koppelen. Dit oude abonnement heb ik inmiddels voor je verwijderd en het koppelen zou nu in één keer goed moeten gaan! Ik wil je daarom vragen om nogmaals te proberen om het account te koppelen. Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kan ik dit voor je uitzoeken. 

Ha Nora,

Bedankt voor je reactie en je hulp. Het is nu gelukt om het abonnement toe te voegen! 
 

Hoi! Wil je bij mij ook het internet-abo koppelen? Ik krijg ook al weken een foutmelding en ik kom niet door de  chatbot en telefoon heen. 

Reageer