Beantwoord

Blijven loont niet bij T-Mobile (?)

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Wanneer ik nu een nieuw abonnement afsluit voor T-mobile mobiel of T-Mobile thuis dan is het tarief EUR25.00 per maand wanneer ik dit combineer (Mobiel en vast).
Ik betaal sinds 01/2021 EUR25.40 per maand omdat er inflactie geindexeerd wordt. 
Het argument van de klantenservice is dat dit het nieuwe tarief is (met inflatie toegepast)

Dat is echter niet correct. Het huidige tarief is nog steeds EUR25.00 per maand maar voor mij als bestaande klant is het tarief EUR25.40

Ik ontvang graag 5 x EUR040 voor T-mobile online en 5x EUR0.40 voor T-Mobile Thuis terug.  Wanneer mag ik EUR4.00 retour ontvangen?
Ook zie ik graag dat ik per 06/2021 wederom EUR25.00 per maand betaal zoals nieuwe klanten dit ook doen.

Helaas kan ik geen screenshot bijvoegen als bijlage waar e.e.a. uit blijkt.

Graag reactie. 
Dank,

Raymond D.

icon

Beste antwoord door CrisTien 8 June 2021, 21:13

Hallo @Raymond A Als je een topic kwijt bent vind je hem weer terug onder je naam.

Liever niet dubbel posten. 
Dit onderwerp zal morgen worden gesloten door de moderators.

Je andere onderwerp staat hier

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Raymond A Als je een topic kwijt bent vind je hem weer terug onder je naam.

Liever niet dubbel posten. 
Dit onderwerp zal morgen worden gesloten door de moderators.

Je andere onderwerp staat hier

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Raymond A, we pakken het verder op in je eerdere topic. Zou je het voortaan tot maximaal één topic met hetzelfde onderwerp willen beperken, alsjeblieft? Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je voortaan nóg sneller helpen, thanks! 😉

Dit topic zal ik nu sluiten.