Beantwoord

Boete niet retouren, geen oplossing

  • 28 February 2024
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een boete van 90 euro gekregen voor het niet terugsturen van apparatuur.

Ik kreeg echter een foutmelding bij het downloaden van de retourlabel. Contact gezocht met Odido, maar geen reactie teruggekregen.

Nu de factuur teruggestuurd, aangezien de boete onterecht is. Maar hoe nu oplossen? 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 28 February 2024, 15:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @LauraMeurs, geen zorgen: ik los dit graag voor je op! Allereerst help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat de apparatuur weer teruggestuurd kan worden. Ik kan geen nieuwe QR code naar je toe sturen, maar je kan de apparatuur ook volgens de volgende instructies terugsturen: 

Bewaar hierbij het verzendbewijs goed en zorg ervoor dat er een briefje in de doos zit met jouw adresgegevens, zodat we de retourzending goed kunnen verwerken. Zodra dit bij ons binnen is, zul je een e-mail ontvangen dat jouw retourzending verwerkt is. Op dat moment kan je een bericht achterlaten in dit topic, zodat ik de boete weer voor je kan vergoeden. Ik wil je vragen om het factuurbedrag wel te betalen, zodat je hier niet nog incassokosten over zult krijgen. Wij zullen het dan gelijk in orde maken zodra het pakket opgestuurd en bij ons binnen is! 

Als het goed is, hebben jullie het pakket ontvangen. Deze is 5 maart opgestuurd.

Reputatie 6
Badge +2

@LauraMeurs Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct voor je gaan kijken, maar op dit moment is het pakket nog niet verwerkt in ons systeem. Dit kan tot zes werkdagen duren. Wil je mij in een privébericht de track & trace code sturen? Dan kijk ik het gelijk voor je na!  

Ik heb je een bericht gestuurd 

Reputatie 6
Badge +2

@LauraMeurs Sorry voor de late reactie! Ik heb zojuist gereageerd. 

Goedemorgen,

Ik heb bericht gekregen dat de box door jullie is ontvangen, maar nog geen herstel van de boete gezien.

Graag herstellen

Reputatie 5
Badge +4

Hi @LauraMeurs, super om te zien dat de TV Box nu helemaal goed binnengekomen is bij ons. Ik heb direct de boete voor je vergoed, hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Deze vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden! 

Reageer