boete voor modum ‘niet retourneren’

  • 30 March 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo,

begin vorige maand heb ik bij jullie internet aangevraagd. omdat ik net verhuisd was toen, had ik het verkeerde huisnummer doorgeven. hiervoor toen opgebeld, was allemaal geannuleerd en de nieuwe aangevraagd met die medewerker aan de telefoon voor het goeie adres. Vervolgens kregen wij toch nog 2 boxen binnen met modems etc. de goeie open gemaakt en de andere eerst aan de kant gezet ivm drukte met verhuizen en inboedel kopen. nou krijg ik gister 4 mails binnen 1 met dat iets van een bestelling die geannuleerd is maar ik had geen bestellingen. Verder nog twee dezelfde mails dat ik de verkeerde modem moet terug sturen (wat logisch is) en dan de 4de meteen met dat ik te laat ben met versturen van de modem en hiervoor een boete van 75 euro krijg…? Ik heb nooit aan het begin hierover een mail gekregen dat ik het terug moest sturen of wat dan ook hierover. daarnaast alle qr codes in de mails werken niet. ik vind dit wel een beetje jammer dat ik een boete krijg terwijl ik niets van terug sturen af wist tot aan gisteren. ik hoop dat dit bedrag gecrediteerd kan worden en ik normaal deze modem alsnog terug kan sturen….?

 

mvg,

Irma Boonstra

Cal van Odido 30 dagen geleden

Hoi @irmaboonstra, goed dat je om hulp vraagt en sorry voor de verwarring, ik had graag gezien dat het meteen goed was gegaan! Geen zorgen, ik ga ook absoluut niet moeilijk doen over de kosten van het modem. Zodra het modem bij ons retour is kan ik de kosten van het modem 100% voor je vergoeden.

Als de QR retourcode niet voor je werkt wil ik je graag vragen om bij een DHL punt aan te geven dat je het pakket naar ons retour wil sturen. Ook zonder QR code kan een DHL punt de juiste informatie opzoeken en het pakket naar ons retour sturen. Omdat wij een antwoordnummer hebben is ook dit geheel gratis. Als je geen QR code kan gebruiken raad ik je aan om voor de zekerheid het verzendbewijs te bewaren. Vervolgens zal je binnen twee weken een bevestiging van ons krijgen dat wij het modem van je hebben ontvangen. Als je dit aan ons laat weten kunnen wij het modem volledig voor je vergoeden.

Dit is dus absoluut recht te zetten, ik help je hier graag bij! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @irmaboonstra, goed dat je om hulp vraagt en sorry voor de verwarring, ik had graag gezien dat het meteen goed was gegaan! Geen zorgen, ik ga ook absoluut niet moeilijk doen over de kosten van het modem. Zodra het modem bij ons retour is kan ik de kosten van het modem 100% voor je vergoeden.

Als de QR retourcode niet voor je werkt wil ik je graag vragen om bij een DHL punt aan te geven dat je het pakket naar ons retour wil sturen. Ook zonder QR code kan een DHL punt de juiste informatie opzoeken en het pakket naar ons retour sturen. Omdat wij een antwoordnummer hebben is ook dit geheel gratis. Als je geen QR code kan gebruiken raad ik je aan om voor de zekerheid het verzendbewijs te bewaren. Vervolgens zal je binnen twee weken een bevestiging van ons krijgen dat wij het modem van je hebben ontvangen. Als je dit aan ons laat weten kunnen wij het modem volledig voor je vergoeden.

Dit is dus absoluut recht te zetten, ik help je hier graag bij! 😄

Dat zou echt geweldig zijn! mijn vriend gaat vandaag het pakketje bij DHL proberen te versturen :)

Mvg, irma Boonstra

Hoi @irmaboonstra, goed dat je om hulp vraagt en sorry voor de verwarring, ik had graag gezien dat het meteen goed was gegaan! Geen zorgen, ik ga ook absoluut niet moeilijk doen over de kosten van het modem. Zodra het modem bij ons retour is kan ik de kosten van het modem 100% voor je vergoeden.

Als de QR retourcode niet voor je werkt wil ik je graag vragen om bij een DHL punt aan te geven dat je het pakket naar ons retour wil sturen. Ook zonder QR code kan een DHL punt de juiste informatie opzoeken en het pakket naar ons retour sturen. Omdat wij een antwoordnummer hebben is ook dit geheel gratis. Als je geen QR code kan gebruiken raad ik je aan om voor de zekerheid het verzendbewijs te bewaren. Vervolgens zal je binnen twee weken een bevestiging van ons krijgen dat wij het modem van je hebben ontvangen. Als je dit aan ons laat weten kunnen wij het modem volledig voor je vergoeden.

Dit is dus absoluut recht te zetten, ik help je hier graag bij! 😄

Goeiemorgen, 

meeten jullie of het pakketje inmiddels binnen is. Ik heb ‘m 6 dagen geleden verstuurd maar bij de track en tracé code staat continu hetzelfde. Dan zou die toch eigenlijk bijna wel binnen moeten zijn bij jullie?

met vriendelijke groeten,

irma Boonstra 

Reputatie 6
Badge +2

@irmaboonstra Uiteraard kijk ik graag met je mee! 

Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het sowieso tot zes werkdagen duren voordat het pakket is verwerkt. Op dit moment zie ik echter geen melding staan, dat wij apparatuur terug verwachten. Kan het zijn dat het TV Klantnummer wat je hebt ingevuld op je Community bij een ander abonnement hoort? 

Wil je voor de zekerheid de track & trace, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij sturen in een privébericht? Dan ga ik gelijk voor je kijken!  

Reageer