Hallo,
begin vorige maand heb ik bij jullie internet aangevraagd. omdat ik net verhuisd was toen, had ik het verkeerde huisnummer doorgeven. hiervoor toen opgebeld, was allemaal geannuleerd en de nieuwe aangevraagd met die medewerker aan de telefoon voor het goeie adres. Vervolgens kregen wij toch nog 2 boxen binnen met modems etc. de goeie open gemaakt en de andere eerst aan de kant gezet ivm drukte met verhuizen en inboedel kopen. nou krijg ik gister 4 mails binnen 1 met dat iets van een bestelling die geannuleerd is maar ik had geen bestellingen. Verder nog twee dezelfde mails dat ik de verkeerde modem moet terug sturen (wat logisch is) en dan de 4de meteen met dat ik te laat ben met versturen van de modem en hiervoor een boete van 75 euro krijg…? Ik heb nooit aan het begin hierover een mail gekregen dat ik het terug moest sturen of wat dan ook hierover. daarnaast alle qr codes in de mails werken niet. ik vind dit wel een beetje jammer dat ik een boete krijg terwijl ik niets van terug sturen af wist tot aan gisteren. ik hoop dat dit bedrag gecrediteerd kan worden en ik normaal deze modem alsnog terug kan sturen….?
mvg,
Irma Boonstra