Beantwoord

brief met boete clausule

  • 29 October 2023
  • 8 reacties
  • 70 Bekeken

ODIDO is wegens verhuizing opgezegd en de apparatuur is 14-10-2023 per DHL verzonden. Een verzoek om apparatuur terug te sturen was er dus al maar tot tweemaal 20-10 en 29-10 een herhaling met boete clausule. Ik begrijp echt niet waar dat over gaat. Zie ook verzendbewijs

DHL innamebewijs

 

icon

Beste antwoord door Cristien 29 October 2023, 18:39

Bekijk origineel

8 reacties

ODIDO

E-mail lezen jullie blijkbaar ook niet want het gaat maar door ...

Reputatie 7
Badge +14

@fhhuisman Vraagje! Ik zie staan dat ze niet alles hebben ontvangen?

 Heb je alles terug gestuurd. Ook de kabels adapter Tv boxen enz? 
Welke apparatuur stuur je terug?

Zet even je geboortedatum en klantnummer in je community account (bij instelling) 

Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen sneller zien wie je bent en wat er mis is gegaan!

Fijne avond 

@fhhuisman Vraagje! Ik zie staan dat ze niet alles hebben ontvangen?

 Heb je alles terug gestuurd. Ook de kabels adapter Tv boxen enz? 
Welke apparatuur stuur je terug?

Zet even je geboortedatum en klantnummer in je community account (bij instelling) 

Als de moderators aan dit onderwerp toe zijn kunnen sneller zien wie je bent en wat er mis is gegaan!

Fijne avond 

Goedemorgen. Instellingen voorzien van geboortedatum en klantnummer (ook niet handig te vinden als je abonnement al is opgezegd!) en hiermee zou alles nu wel duidelijk moeten zijn. Ik blijf het erg vreemd vinden dat er slecht wordt gelezen en gereageerd op e-mail en dat dit allemaal nodig blijkt te zijn.

Ook jullie telefonische informatie en wachttijden zijn om je voor te schamen en werkt niet.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @fhhuisman, op dit moment ontbreekt nog één van de apparaten in bruikleen, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij netjes alles in één doos gedaan hebt en dat onze partner het niet allemaal aangemeld heeft. Kun je laten weten of je alles in de doos hebt gedaan? Dan kan ik het handmatig afmelden! 😄

Hallo. Alles isin 1 doos (T-mobile!!!) verzonden via DHL;

2 tv ontvangers met adapters

1 modem met adapters

 

IK HOOP NU ECHT DAT HET OK IS

Ook zijn de afstandbedieningen retour gezonden!!!

 

Sterkte en succes met mijn groeten,  Frank 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @fhhuisman, geen zorgen! Ik heb het meteen verwerkt in ons systeem. Mocht je nog herinneringen ontvangen, kun je dit volledig negeren. Deze worden namelijk automatisch verstuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijne dag! Groetjes, Ishana

BEDANKT VOOR DE VERWERKING / TOT ZIENS

Reageer