Beantwoord

combineren abonnement na verhuizen

  • 6 August 2022
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Omdat ik ben verhuisd heb ik het abonnement op Thuis van het oude adres opgezegd en een nieuw contract op het nieuwe adres genomen.

Wat niet veranderd is, is mijn e-mail adres.

Als ik nu inlog op MijnTMobile zie ik wel mijn mobiele abonnement. Ik kan ook nog in mijn oude, niet actieve Thuis info komen. Maar ik kan zelf niet op mijn nieuwe Thuis info komen.

Twee sessies met de klantenservice, waarin beloofd is dat er een interne case zou worden aangemaakt hebben niets opgeleverd. Ik twijfel zelfs een beetje of er wel iets gedaan is.

Hoe kan ik weer bij mijn info komen? 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 August 2022, 15:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @JPM2136, heel goed dat je via deze weg aanklopt! Ik hoop dat jij volop geniet in jouw nieuwe stulpje. Mijn collega's zijn momenteel nog ontzettend druk bezig om dit issue aan te pakken. Excuses voor het ongemak. Als laatste update kan ik je meegeven dat er wordt gekeken naar een aanpassing op de inlogpagina voor klanten die dit issue zou moeten verhelpen. Ik hoop dat mijn collega's snel laten weten dat deze aanpassing is gelukt en dat jij ervaart dat alles weer zonder problemen werkt.

Twee weken verder en nog steeds niets.

ik zou het op prijs stellen als ik op de hoogte gehouden wordt van de vorderingen maar tot op heden is het stil.

En het enige wat ik wil is de gegevens van mijn abonnement inzien. En eventueel bijstellen.

Ook krijg ik de korting nu niet die ik zou krijgen door de mobiele abonnementen 

Kunnen jullie hier nu wat adequater reageren, aub ?

Reputatie 7

Hoi @JPM2136,

 

Bedankt voor de herinnering. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met inloggegevens voor de nieuwe My T-Mobile Thuis pagina. Hier kun je jouw abonnement inzien en eventueel aanpassen. Ook kun je jouw Thuis abonnement aanmelden voor Klantvoordeel. 

 

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of iets mislopen, laat het mij weten!

Ik kreeg een link en het zou moeten werken. Maar niets is minder waar. Het wachtwoord deed het niet.
 

Na een nieuw wachtwoord aangevraagd te hebben kan ik eindelijk inloggen …. Maar alles is nog zoals het was.

Ik zie de info van mijn mobiele abonnement maar niet van mijn T-mobile thuis omgeving.

Kortom, niets opgeschoten

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JPM2136, zie je voordat je inlogt de optie om Mobiel of Thuis te selecteren of kom je direct terecht in de mobiele hoofdpagina? Heb je verschillende browsers geprobeerd en cache geleegd en cookies verwijderd? 

Je kunt Thuis nog niet toevoegen aan het mobiele gedeelte, dit komt pas zodra alles gemigreerd is naar één omgeving. In de tussentijd zou je echter via de thuisloginpagina moeten kunnen navigeren richting het Thuis gedeelte. Dat gebeurt bij jou klaarblijkelijk niet, daarom proberen we een alternatieve route: welke URL gebruik jij nu om in te loggen en welke URL heeft Sander in de PM toegestuurd?