Beantwoord

contract eerder opzeggen

  • 15 June 2023
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben T-Mobile thuis kotsbeu. Ben al sinds december lid nog geen dag fatsoenlijk tv kunnen kijken. Paar keer per dag zegt die internet verbinding niet goed controleer bekabeling of verbinding zwaar irritant. Ben er beetje klaar mee. Al gebeld jaa we doen hard reset bla bla..werkt nog geen eens een volle dag. Nu wil k t opzeggen wie weet wat de kosten hiervan zijn ?  Contract loopt tot 16-12

 

T-Mobile mobiel nooit geen klachten over gehad daarom vind ik het nu zo jammer maar heb hier geen zin meer in !

icon

Beste antwoord door Cristien 15 June 2023, 10:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt eerder opzeggen. De afkoopkosten zijn de resterende maanden x het maandbedrag.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @R90   Het contract is afkoopbaar je hebt een maand opzegtermijn. 6 maanden x wat je per maand betaald is geld weggooien.

Misschien kunnen de moderators iets voor je betekenen je moet dus hun reactie afwachten.

Ik kijk zonder boxen via de Tv app en ben gigantische tevreden. Is dat geen optie voor je?

Groetjes. 

 

@CrisTien mn wifi valt ook vaak uit. 😅

Reputatie 7
Badge +9

Hey @R90, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Zoals @eric en @CrisTien ook al hebben benoemd, het eerder opzeggen dan einddatum contract kan, alleen zitten daar kosten aan verbonden. Ik vind het wel raar dat er, vanaf het begin, geen oplossingen hiervoor zijn geweest. Ik heb daarom meteen een lijnmeting gedaan en wat mij direct opvalt is dat ik geen goede verbinding kan krijgen met het modem, waardoor ik geen volledige meting krijg. Wel kan ik zien dat het modem elke dag uitvalt. Ik gok dat het gaat om een fout in het modem, daarom wil ik je een nieuw modem opsturen. Ik ga ervan uit dat dit je verbindingsproblemen volledig zal gaan oplossen, ook met de TV Box! Zal ik dit voor je in gang zetten?  

Man man man, wat een drama reactie.  Met dan moet je het contract afkopen,  jullie leveren niet dus zouden jullie gewoon moeten zeggen, wij hebben onze zaken totaal niet op orde en werken hier aan mee! Maar nee, telkens overal achter verschuilen.  Ik zit ook al bijna 3 weken zonder tv en internet en ben er helemaal klaar mee, heb al 20 x gebeld, maar er wordt niks geregeld.  Wat een aanfluiting dat t mobile. Nog even en dan zijn er 4 weken voorbij en kan ik kosteloos van jullie af, wat zou dat een verademing zijn

Reputatie 7
Badge +8

@DonF Weet dat we je alleen maar willen helpen. Wij hebben er ook geen baat bij als het bij jou niet werkt. Ik zie in ieder geval dat onze technische dienst druk bezig is met jouw case om het probleem op te lossen en dit heeft doorgezet naar de netwerkbeheerder. Zij gaan dit zo snel mogelijk voor jou oplossen. Mocht dit te lang duren om op te lossen en speelt het langer dan vier weken, dan kun je uiteraard het abonnement kosteloos opzeggen. Ik ga in ieder geval duimen dat je snel weer van werkende diensten kunt genieten!

Reageer