De snelheid bij glasvezel problemen oplossen

  • 13 January 2023
  • 12 reacties
  • 141 Bekeken

Sinds afgelopen dinsdag opnieuw GEEN internet van Tmobile. Gebeld en ze gaven aan dat er waarschijnlijk ergens een kabelbreuk of een probleem in de wijkcentrale zit. Dit is al de 2de keer in nog geen half jaar tijd dat dit voorkomt. (daarnaast veel opstart problemen gehad bij het overstappen naar Tmobile, waardoor ik in het begin ook veel contact moest zoeken met klantenservice) Van de klantenservice een voucher gekregen voor 7 dagen onbeperkt internet en er zou spoed bij worden gezet. Voucher geprobeerd te activeren, maar deze deed het niet. Een dag later er opnieuw achteraan gezeten en toen wel een werkende voucher gekregen. Echter heb ik best wat slimme apparatuur in huis, dat ik steeds alles 1 voor 1 moet koppelen met mijn telefoon. wat niet werkbaar en haalbaar is. elke avond eerst mijn televisie koppelen aan mijn telefoon om iets te kunnen zien. Hierdoor raakt mijn telefoon snel leeg, waardoor deze maar aan de oplader ligt. De deurbel werkt sowieso nu niet. Nu elke dag met Tmobile gebeld, maar ze kunnen geen of hebben geen update beschikbaar. ook bij het vragen hoe lang ze denken dat dit nog gaat duren kunnen ze geen antwoord geven. 

 

Wat kan ik nu doen behalve wachten? Wat zijn mijn rechten? kan ik mijn contract laten ontbinden, aangezien ik nog geen enkele maand zonder problemen ben doorgekomen bij Tmobile? Mijn hele ervaring met Tmobile is tot nu toe niet zo heel goed.

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @KrazerT, dank voor het starten van dit topic! Ik zie hier inderdaad dat we een onderzoek gestart hebben, gezien we in jouw lijnmeting zien dat er meerdere verbinding op deze lijn offline zijn. Weet dat de technische dienst hier druk mee bezig is en echt zo snel mogelijk voor een oplossing zorgt. Wel heeft dit even de tijd nodig omdat ze informatie moeten verzamelen. Hier zijn ze nu druk mee bezig, om vervolgens de aannemer langs te sturen en het probleem op te lossen. Het zou kunnen dat alle proberen die je hiervoor hebt gehad in connectie staan met het probleem wat nu hebt, echter kan ik dit niet met zekerheid zeggen. Ik ga er vanuit dat de volledige verbinding herstelt zal worden en je dit ook in de toekomst zult merken.

Ik kan je abonnement niet opzeggen gezien de oplossing nabij is. Wel regel ik achteraf graag een vergoeding voor de periode waarin je geen verbinding hebt gehad, dus geef mij gerust een seintje via dit topic wanneer het zover is. Wat betreft de oplossing houden we je op de hoogte!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @KrazerT, dank voor het starten van dit topic! Ik zie hier inderdaad dat we een onderzoek gestart hebben, gezien we in jouw lijnmeting zien dat er meerdere verbinding op deze lijn offline zijn. Weet dat de technische dienst hier druk mee bezig is en echt zo snel mogelijk voor een oplossing zorgt. Wel heeft dit even de tijd nodig omdat ze informatie moeten verzamelen. Hier zijn ze nu druk mee bezig, om vervolgens de aannemer langs te sturen en het probleem op te lossen. Het zou kunnen dat alle proberen die je hiervoor hebt gehad in connectie staan met het probleem wat nu hebt, echter kan ik dit niet met zekerheid zeggen. Ik ga er vanuit dat de volledige verbinding herstelt zal worden en je dit ook in de toekomst zult merken.

Ik kan je abonnement niet opzeggen gezien de oplossing nabij is. Wel regel ik achteraf graag een vergoeding voor de periode waarin je geen verbinding hebt gehad, dus geef mij gerust een seintje via dit topic wanneer het zover is. Wat betreft de oplossing houden we je op de hoogte!

Hallo,

Nog geen maand verder en opnieuw GEEN internet. Volgens de medewerker hetzelfde als de vorige keer (weer een kabelbedrijf? Iets in wijkcentrale) maar kom op… derde keer!!! 
 

Dit is niet normaal. Ik wil dan ook graag een gepaste actie hierop. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KrazerT, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met onze klantenservice. Hiervoor staat ook al een ticket open bij onze technische dienst. Op dit moment heb ik nog geen update hierover. Zodra zij dit oppakken nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Nog steeds niet verholpen… het is tot nu toe echt elke maand wel een storing. Ik zou graag de diensten willen hebben waar ik voor betaal en niet elke maand aan de telefoon moeten hangen om een storing door te geven.
 

aan de telefoon krijg ik te horen dat het bij kpn ligt en onmacht is… daar heb ik niets aan. Daarbij heb ik met jullie te maken en niet met kpn. Jullie hebben een contract met ze en niet ik. Ik heb een contract met jullie.

 

Wat voor gepaste compensatie ga ik krijgen? behalve niet te hoeven betalen voor de dagen dat ik geen internet heb? Ik wil heel graag dat mijn contract wordt ontbonden, zodat ik wel naar een provider kan overstappen die wel levert waar ik voor betaal.

1 ding is zeker… tmobile is voor mij klaar… nooit meer en ik raad ook zeker mensen af om naar jullie over te stappen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KrazerT, een uiterst stabiele verbinding is ook absoluut waar wij ons voor je voor willen inzetten! Bij wie of waar dit ook ligt: wij gaan hier voor je achteraan en lossen dit zeker voor je op. Inmiddels hebben wij ook een monteur van Guidion voor je ingeseind en via de afspraaklink die je via email en SMS hebt ontvangen kan je snel een online afspraak maken. 

Wij gaan dit volledig voor je rechtzetten, dit komt helemaal goed!

Hallo Cal,

afspraak proberen te maken met Guidion. echter is het morgen of volgende week. gezien dat je niet zo maar even vrij kan nemen, gaat het dus volgende week worden? Dit is echt een slechte oplossing. Daarbij zijn de antwoorden die gegeven worden neutraal en lossen eigenlijk niets op en sturen je van kastje naar de muur. Schuld ligt bij niemand. 
 

dat dit een keer kan voorkomen, snap ik! Maar niet drie keer in half jaar tijd, klantgegevens kwijt raken, mobiele nummer tussen providers laten hangen en een week niet bereikbaar zijn en wat nog niet meer.

 

kennelijk heb ik het niet getroffen met tmobile, maar de snelheid waarin de problemen nu worden opgelost is alles behalve klantvriendelijk en snel!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KrazerT, dat is ook zeker niet onze insteek, het liefst had ik gezien dat je rit bij ons volledig zonder hobbels verliep! Het beste kan ik je aanraden om je persoonlijke afspraaklink van Guidion goed in de gaten te houden. Omdat zij morgen een optie beschikbaar hebben kan ik geen druk uitoefenen op Guidion voor een alternatief. Echter, de kans is groot dat er in de komende dagen alsnog een mogelijkheid beschikbaar komt en ook ik zal dit voor je in de gaten houden.

Vervolgens kunnen wij er voor zorgen dat je verbinding voor eens en voor altijd stabiel blijft!

Gezien de hoeveelheid storingen en problemen die ontstaan zijn, had ik nu wel meer actie vanuit tmobile verwacht ipv maar afwachten.

einde ochtend maar weer met de klantenservice gebeld. Zij zouden voor mij direct met guidion bellen en daarna mij terug bellen.

je raad het vast al! Tot op heden nog geen belletje gehad. Ik hoop voor haar dat ze niet al bijna 6 uur in de wacht staat.

top service! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @KrazerT, ik zie net een update voorbij komen van Guidion. Als het goed is hebben ze jou ook op de hoogte gesteld en moet het internet het weer doen! Kan je mij laten weten of alles weer werkt? 

Hallo Tommy, 

 

inderdaad werkt alles weer. maar dat was het de vorige keer ook. Het vertrouwen is weg dat het nu blijft werken.

En opnieuw geen internet! Het wel een 2 weken gewerkt! hulde! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KrazerT, ik had gehoopt dat dit euvel nu opgelost zou zijn! Ik zie dat je al contact opgenomen hebt met onze online klantenservice. Er staat een ticket voor je open bij onze techneuten, zij nemen contact met je op zodra ze meer weten hierover. Ik vind het maar merkwaardig dat het elke keer opnieuw gebeurt. Ik hoop dat ze dit zo snel mogelijk kunnen oppakken!  

Reageer