Sinds afgelopen dinsdag opnieuw GEEN internet van Tmobile. Gebeld en ze gaven aan dat er waarschijnlijk ergens een kabelbreuk of een probleem in de wijkcentrale zit. Dit is al de 2de keer in nog geen half jaar tijd dat dit voorkomt. (daarnaast veel opstart problemen gehad bij het overstappen naar Tmobile, waardoor ik in het begin ook veel contact moest zoeken met klantenservice) Van de klantenservice een voucher gekregen voor 7 dagen onbeperkt internet en er zou spoed bij worden gezet. Voucher geprobeerd te activeren, maar deze deed het niet. Een dag later er opnieuw achteraan gezeten en toen wel een werkende voucher gekregen. Echter heb ik best wat slimme apparatuur in huis, dat ik steeds alles 1 voor 1 moet koppelen met mijn telefoon. wat niet werkbaar en haalbaar is. elke avond eerst mijn televisie koppelen aan mijn telefoon om iets te kunnen zien. Hierdoor raakt mijn telefoon snel leeg, waardoor deze maar aan de oplader ligt. De deurbel werkt sowieso nu niet. Nu elke dag met Tmobile gebeld, maar ze kunnen geen of hebben geen update beschikbaar. ook bij het vragen hoe lang ze denken dat dit nog gaat duren kunnen ze geen antwoord geven.
Wat kan ik nu doen behalve wachten? Wat zijn mijn rechten? kan ik mijn contract laten ontbinden, aangezien ik nog geen enkele maand zonder problemen ben doorgekomen bij Tmobile? Mijn hele ervaring met Tmobile is tot nu toe niet zo heel goed.