E-Fiber aansltuing AON of GPON?

  • 29 February 2024
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi!

Ik ben klant bij een partij die zijn glasvezel aanbied via E-Fiber (Hoeksche Waard) en dit is via een AON verbinding. Word met de overstap naar Odido deze verbinding omgezet naar GPON of blijft dit AON? 

Alvast bedankt.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @jsprs , leuk dat je naar ons overstapt, ik zie je graag genieten van glasvezel bij ons! Het vermoeden van Waqqas klopt volledig: wij sluiten je inderdaad aan op een XGSPON verbinding. 

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, de Community helpt je graag! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jsprs 

De kans is klein dat je een AON verbinding blijft behouden, dan zal het denk ik XGSPON worden.

Misschien dat een moderator dit kan bevestigen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jsprs , leuk dat je naar ons overstapt, ik zie je graag genieten van glasvezel bij ons! Het vermoeden van Waqqas klopt volledig: wij sluiten je inderdaad aan op een XGSPON verbinding. 

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, de Community helpt je graag! 😄

Hi @Waqqas en @Cal van Odido

Dank jullie wel voor jullie antwoorden, dan ben ik met de overstap helaas niet helemaal goed voorgelicht “inderdaad zonder tussen komst van extra apparatuur”. Afijn daar heb ik nu niks aan.

Als ik het goed heb lees ik dat jullie wel bezig zijn met pilots (of komen er aan?) zodat men eigen XGSPON SFP-Modules kan gebruiken? Waar kan ik die ontwikkelingen volgen want dat zou ik heel graag willen.  

Reputatie 7
Badge +15

@jsprs 

Dat klopt, het moet binnenkort mogelijk zijn om een third party SFP module te gebruiken heb ik gelezen. Ik las ook dat ze aangaven dat het ergens in Q1 mogelijk wordt.

Reageer