Beantwoord

e-mail ophalen mislukt door geen verbinding met account

  • 2 April 2023
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

1,5 jaar geleden thuis mail en internet omgezet van Tele2 naar T-Mobile met behoud van email adres/account. Sinds gisteren is er geen verbinding meer met tele2 account voor inkomend en uitgaande email op mijn apple apparaten. Ook de webmail van Tele2 is niet meer bereikbaar. Heeft iemand zelfde ervaring gehad? En tips om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door eric 2 April 2023, 16:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is bij Tele2 een email storing.

De wettelijke regel is dat de oude provider minimaal 6 maanden na beëindiging van het internet abonnement jouw email in de lucht moet houden. Maar die periode is bedoeld zodat jij alle accounts kan gaan omzetten. Dat het nog niet is verwijderd is dus ook geen garantie in de toekomst.  Mijn advies, maak een provider onafhankelijk adres is. Wellicht zelfs met een eigen domeinnaam. Kost maar een paar euro per maand en dan zijn je internet provider en je email losgekoppeld. 

Reputatie 7
Badge +14

@ladyle , de email storing is voorbij. 

Reageer