E-Mailadres

  • 3 November 2023
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

Gisteren in de winkel in Arnhem geweest. Per 23 februari is het echt 100% ZEKER dan ben IK officieel Odido klant. Vraagje over het nieuwe e-mail adres gesproken. Wordt dat de extensie: ……..@odido.nl ? En mag ik zelf invullen wat er voor het @ komt te staan? Waar kan ik zien hoe de bestelling die ik toen heb gedaan met als begin datum 23 februari? In de e-mail zie ik dit niet meer? Kan die aanvraag alsnog gestuurd worden naar mijn e-mail adres? Sorry voor het ongemak.

eric 6 maanden geleden

Hoi @Arnout232 ,

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de community. 

Bij vast internet abonnementen van Odido kun je TV en vaste telefonie erbij nemen.  Een provider email adres wordt niet verstrekt. Ook is gecommuniceerd dat de oude t-mobile thuis adressen per april 2024 worden opgeheven. 

Mijn advies is een provider onafhankelijk email adres te gebruiken.  Mooiste is om voor een paar euro per maand een eigen domeinnaam met email hosting te nemen. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Arnout232 ,

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de community. 

Bij vast internet abonnementen van Odido kun je TV en vaste telefonie erbij nemen.  Een provider email adres wordt niet verstrekt. Ook is gecommuniceerd dat de oude t-mobile thuis adressen per april 2024 worden opgeheven. 

Mijn advies is een provider onafhankelijk email adres te gebruiken.  Mooiste is om voor een paar euro per maand een eigen domeinnaam met email hosting te nemen. 

Of.......kan ik gewoon het huidige emailadres blijven gebruiken? Makkelijk voor mijn vrienden en kennissen.

Reputatie 7
Badge +14

Dat ligt eraan waar je nu een email adres hebt. Een provider email stopt na 6 maanden als je een abonnement opzegt. Vandaar mijn advies om een provider onafhankelijk adres te nemen.

Als provider vrij heb ik nou gekozen voor Yahoo mail. Hotmail doe ik niet want die is gekoppeld aan Microsoft, toch?

Reputatie 4

Hotmail is van Microsoft.

Gmail is van Google.

Yahoo mail ervaring is al 25 jaar geleden. Toen onhandig maar de wereld is ondertussen veranderd.

Ik gebruik Gmail omdat de tele2- en T-Mobile- mail gaat stoppen en ben er erg tevreden over.

Heel goede Spamfilters, gemakkelijk om andere mailadressen aan te maken voor speciale gelegenheden.

Een beetje reclame ertussen maar omdat het gratis is vind ik het niet hinderlijk.

Volgens mij wel veilig.

Reputatie 7
Badge +16

Ik gebruik zelf al sinds jaar en dag GMAIL en ben er uiterst tevreden over. Voor een gratis maildienst is dit een redelijk uitgebreide en zeer veilig. Heb er 0 problemen mee! 

Reageer