en nu? geen geluid

  • 5 November 2023
  • 4 reacties
  • 553 Bekeken

Zaterdag tv kijken. Heb een box van Odido. In één keer geen geluid meer. Alles gedaan wat op deze site staat. Odido gebeld. Vriendelijke man, waist het ook niet meer. Mijn vraag. Hoe Laos ik dat op. Op de slaapkamer werkt het wel. Tv geluid werkt gewoon als ik een streaming dienst aan zet. Alles geprobeerd. Ik ben vrij ongeduldig dus ik denk….. ik stuur dat k.. kastje terug en neem de app. Wat denken jullie?

Demi van Odido 5 maanden geleden

@Sihadese Yes dit is inderdaad gelijk omdat de stream hetzelfde is! Wel zijn er een paar andere verschillen met de TV Box. Wat dit precies is, vind je in dit topic: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community. Je kan de app uiteraard ook eerst testen voor je de TV Box terugstuurt. Zo kan je het goed vergelijken. Daarnaast scheelt het ook met de kabels, wanneer je alleen gebruikmaakt van de app! 😊

Wat betreft het geluid, maak je toevallig gebruik van externe audio apparatuur? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als op jouw smart TV de Odido app kan draaien is dat een prima alternatief voor een hardware decoder!

Als op jouw smart TV de Odido app kan draaien is dat een prima alternatief voor een hardware decoder!

Eric, dank voor je reactie, is daar de kwaliteit van de app gelijk? 

Reputatie 7
Badge +8

@Sihadese Yes dit is inderdaad gelijk omdat de stream hetzelfde is! Wel zijn er een paar andere verschillen met de TV Box. Wat dit precies is, vind je in dit topic: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community. Je kan de app uiteraard ook eerst testen voor je de TV Box terugstuurt. Zo kan je het goed vergelijken. Daarnaast scheelt het ook met de kabels, wanneer je alleen gebruikmaakt van de app! 😊

Wat betreft het geluid, maak je toevallig gebruik van externe audio apparatuur? 

Hartelijk dank voor jullie antwoorden en tips. 
ik draai de app nu van t-mobile (LG). De Odido app wacht voor LG nog op toestemming. Werkt voor mij nu goed. Ik heb de Sonos ARC erop aangesloten. Dit is al een jaar zo. Stopte met geluid in één keer. 

Reageer