Beantwoord

Facturen na verhuizing

  • 29 June 2023
  • 5 reacties
  • 33 Bekeken

Hoi,

Ik heb vorige maand al eens telefonisch contact gehad met jullie maar ik kan nog steeds mijn facturen niet inzien van na mijn verhuizing. Als ik inlog in my t-mobile zie ik ook dat de verhuizing nog niet is afgerond en de laatste factuur is van april. Er wordt wel afgeschreven, ik zou graag mijn facturen in zien. 

Het lijkt alsof mijn account nog niet gekoppeld is aan mijn nieuwe contract. Er zijn behoorlijk wat dingen fout gegaan in de aanloop dus ik kan me voorstellen dat het niet geregistreerd staat zoals het zou moeten. Ik zou toch graag willen dat dit nu rechtgetrokken wordt. Als ik zelf iets moet doen doe ik dit uiteraard graag, dan ontvang ik graag de instructies. 

icon

Beste antwoord door CarolineR 30 June 2023, 11:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CarolineR, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken alleen zie ik een order die in april is opgezegd. Je bent ook al sinds april out service. Dit houd in dat je geen gebruik kan maken van onze diensten sinds april. Kloppen de gegevens die je hebt doorgegeven? Er lijkt inderdaad veel mis te zijn en ik kan hier mijn vinger niet omheen wikkelen. Zou je mij iets meer context kunnen geven want op dit moment hoor je geen diensten te hebben en geen facturen te betalen omdat de order is opgezegd sinds april. 

Hi @CarolineR, welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken alleen zie ik een order die in april is opgezegd. Je bent ook al sinds april out service. Dit houd in dat je geen gebruik kan maken van onze diensten sinds april. Kloppen de gegevens die je hebt doorgegeven? Er lijkt inderdaad veel mis te zijn en ik kan hier mijn vinger niet omheen wikkelen. Zou je mij iets meer context kunnen geven want op dit moment hoor je geen diensten te hebben en geen facturen te betalen omdat de order is opgezegd sinds april. 

Hoi Tommie,

Ik ben inderdaad in april verhuisd, en daarmee een nieuw contract afgesloten op mijn huidige adres. Mijn nieuwe klantnummer is volgens mij XXXXX, echter kan ik deze dus niet koppelen/inzien aan my tmobile thuis. 

 

Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @CarolineR, bedankt voor je snelle reactie.

Dit maakt het allemaal wat duidelijker! Ik gok dat dit te maken heeft omdat je het zelfde e-mailadres gebruikt als je vorige abonnement. Ik heb je vorige abonnement losgekoppeld van je e-mailadres. Zou je je abonnement opnieuw kunnen koppelen? Lukt het niet, wil je dan de foutmelding hier met mij delen?

Hey @CarolineR, bedankt voor je snelle reactie.

Dit maakt het allemaal wat duidelijker! Ik gok dat dit te maken heeft omdat je het zelfde e-mailadres gebruikt als je vorige abonnement. Ik heb je vorige abonnement losgekoppeld van je e-mailadres. Zou je je abonnement opnieuw kunnen koppelen? Lukt het niet, wil je dan de foutmelding hier met mij delen?

 

Super, dit heeft gewerkt! Toen ik inlogde bij tmobile kreeg ik meteen de prompt om een nieuw account te koppelen en dat is gelukt. Ik zie nu alle juiste gegevens van mijn huidige account. Dank!

Reputatie 7
Badge +9

@CarolineR super fijn om te horen dat dit gewerkt heeft!

Ik wens je nog een hele prettige middag.

Reageer