Beantwoord

Factuur internet hoger na toevoegen telefoon bij abo

  • 21 October 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, ik had via t-mobile een mooie combi deal, 50 euro voor unlimited telefoon en internet thuis.

Onlangs heb ik een telefoon toegevoegd bij m'n abonnement via een fysieke winkel en heb heel nadrukkelijk besproken dat ik mijn deal wilde behouden anders kan ik de telefoon net zo goed elders kopen. Was geen enkel probleem volgens de verkoopster en heeft het nog gedubbelchecked met de leidinggevende, maar tot mijn verbazing valt mijn internet thuis factuur aanzienlijk hoger uit ineens omdat ik blijkbaar overgegaan ben naar de nieuwe odido deals.

Gebeld met thuis helpdesk, deze verwezen me naar mobiel helpdesk, deze verwezen me naar de winkel en deze zeggen helaas we kunnen er niks aan doen, annuleringsperiode is verstreken.

Dit is niet wat er gecommuniceerd was en ik ga nu zo'n 15 euro meer per maand betalen, ik wil graag dat mijn abonnement volgens de afspraken terug gezet wordt naar de oorspronkelijke variant.

icon

Beste antwoord door eric 21 October 2023, 19:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ArjenM ,

Je komt van een t-mobile propositie waar je 25+25 voor vast en unlimited mobiel internet kon kopen. Dat is inmiddels weer 3 jaar geleden en 2 jaar geleden is deze propositie tot een einde gekomen. Op dat moment werd ook 1 gbit over KPN lijnen mogelijk en konden ze dit niet meer voor die prijs aanbieden. Via KPN of ODF is nu een ander prijsaanbod.

Voor mobiel geldt dat in de nieuwe Odido proposities een ander klantvoordeel verwerkt zit. Soms in bepaalde bundels, waarbij je Videoland of een andere dienst inbegrepen kan krijgen. Korting op het vaste internet is hierbij €5,- geworden. 

Dit zie je heel duidelijk als je informatie over het klantvoordeel opzoekt. Zodra je naar een nieuwe propositie gaat gelden deze voorwaarden. 

 

Reageer