Beantwoord

Factuur januari heeft status ‘niet betaald’ terwijl deze betaald is

  • 8 February 2023
  • 10 reacties
  • 213 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van januari niet betaald zou zijn. Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 25-1-2023 via automatische incasso. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook automatisch, bijvoorbeeld bij de incasso van februari, wordt gecorrigeerd?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 February 2023, 11:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @biz, fijn dat je hier een melding van maakt, top! Ik wil je graag zwart-op-wit bevestigen dat je jouw factuur voor januari wél hebt betaald en je dus volledig gelijk hebt, bedankt ook voor de betaling. Momenteel merken wij dat een aantal klanten waaronder jij dit niet juist ziet in de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb dit daarom meteen voor je doorgegeven aan onze facturatie specialisten en wij gaan onze uiterste best doen om dit snel voor je te corrigeren. Eventuele emails ter herinnering aan de factuur kan je volledig negeren. 

Ik laat het hier niet bij zitten, dit ga ik voor je recht laten zetten! 😃

Ik heb mijn factuur voor januari via Ideal betaald 

Maar voor alsnog proberen jullie via automatische incasso het van mijn rekening te halen!

Nou was er geen saldo dus is het automatisch terug geboekt maar krijg ik net wel de sms dat jullie het opnieuw gaan proberen..

 

Maar in MyTmobile staat toch echt dat ik januari betaald heb voor mijn mobiele abonnement 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @carmenrowena, bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden bij ons met dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Alvast bedankt! 

Reputatie 3

Hoi @biz, fijn dat je hier een melding van maakt, top! Ik wil je graag zwart-op-wit bevestigen dat je jouw factuur voor januari wél hebt betaald en je dus volledig gelijk hebt, bedankt ook voor de betaling. Momenteel merken wij dat een aantal klanten waaronder jij dit niet juist ziet in de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb dit daarom meteen voor je doorgegeven aan onze facturatie specialisten en wij gaan onze uiterste best doen om dit snel voor je te corrigeren. Eventuele emails ter herinnering aan de factuur kan je volledig negeren. 

Ik laat het hier niet bij zitten, dit ga ik voor je recht laten zetten! 😃

ik heb het zelfde probleem. Althans , ik zie het niet als een probleem . Maar bij mij staat ook dat ik een rekening van maart niet betaald zou hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dRichardK, ik ben meteen voor je gaan kijken!

Ik zie dat de rekening inderdaad betaald is. Dit zie ik ook terug in je My T-Mobile Thuis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, alles is in orde. Ik wens je nog een prettige dag! 

openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e  automatisch ging want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan en is betaald staat erbij  maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren 

Want via mijn bank is die betaald en via de app staat die daaronder ook betaald

 

Bij mij het zelfde probleem

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Manonregoort1989, geen zorgen! Ik wil dit graag voor je nakijken. Ik kan op jouw e-mailadres en 06-nummer geen abonnement vinden. Wil je mij daarom een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug. Dankjewel alvast!

P.S Ik zie dat je dit bericht in meerdere topics hebt geplaatst en zelf een topic bent gestart. Dit is niet bedoeling, ik zal je andere reactie dan ook laten liggen en je topic sluiten. Lees altijd goed de huisregels door!

Bij mij staat ook onbetaald en is wel betaald al paar dagen geleden

Maar krijg pok mail met een onbetaalde factuur februari erug vreemd allemaal

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Debbers, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik iets kan zien. Zowel in mijn systeem als in My T-Mobile zie ik dat alles netjes betaald is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je hebt deze e-mail ontvangen omdat het later betaald is dan de incasso datum. Dit is natuurlijk niet erg maar ons systeem is volledig geautomatiseerd en stuurt dan een herinneringsmail. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie gegeven heb en ik wens je nog een hele fijne dag!

Oke top

Dank je wel

Reageer