Factuur januari niet betaald maar is wel betaald

  • 21 February 2023
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van januari niet betaald zou zijn. Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 23-1-2023 via automatische incasso. Hoe kan ik dit regelen zodat dit niet zo blijft staan?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @jorgvos, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een kijkje genomen in mijn systeem en in je My T-Mobile account. Ik zie dat de facturen gewoon betaald zijn! Ook in de My T-Mobile zie ik dat die op betaald staat, heb je geprobeerd opnieuw in te loggen? Het staat in ieder geval goed in ons systeem!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jorgvos, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een kijkje genomen in mijn systeem en in je My T-Mobile account. Ik zie dat de facturen gewoon betaald zijn! Ook in de My T-Mobile zie ik dat die op betaald staat, heb je geprobeerd opnieuw in te loggen? Het staat in ieder geval goed in ons systeem!

Gisteravond keek ik en toen stond er nog een melding. Ik log elke keer opnieuw in maar net na jouw bericht weer gedaan en nu staat het er niet meer.

Reputatie 7
Badge +9

@jorgvos bedankt voor je snelle reactie. Gelukkig staat alles weer goed!😄 Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu, nog een mooie avond gewenst.

Beste Tmobile,

 

Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van maart niet betaald zou zijn. NEt als bij het vorige probleem in januari lijkt het weer te gebeuren Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 21-3-2023 via automatische incasso. Hoe kan ik dit regelen zodat dit niet zo blijft staan?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @jorgvos, ik heb het gelijk voor je nagekeken en als ik een kijkje neem in jouw My T-Mobile account zie ik de factuur van maart netjes op betaald staan! Laat hij in de My T-Mobile app zien dat de factuur niet betaald staat of log je in via de website? En stond de factuur van maart eerder deze maand wel als betaald in jouw account? Ik ben namelijk benieuwd of het te maken kan hebben met dat de nieuwe factuur voor april nu klaar staat. 

 

Ik hoor graag van je! 

Beste Nora,

eerder had ik niet gezien dat deze op niet betaald stond. Dus weet niet of het met de nieuwe factuur te maken heeft. Ik keek via de website en niet via de app

fijn dat het goed staat verder 

dank voor het nakijken

Hetzelfde probleem. Januari, februari en maart is “niet betaald” terwijl dat wel zo is. Denk dat er iets goed mis is bij jullie. 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Akkel, bedankt voor het melden en fijn dat je een screenshot mee kon sturen! Ik ben meteen in je abonnement gedoken en ik zie dat inmiddels alles is rechtgezet. Ik kan volledig bevestigen dat je alle facturen hebt betaald.

Nogmaals bedankt voor het melden en bedankt dat je de facturen altijd goed betaalt! 😃

openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e  automatisch ging want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan en is betaald staat erbij  maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren 

Want via mijn bank is die betaald en via de app staat die daaronder ook betaald

En had op de site gekeken precies dezelfde ook dat ik nog moet betalen terwijl die echt betaald is

Ga niet dubbel betalen

 

Bij mij het zelfde probleem

​​​​​​

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Manonregoort1989, zie mijn reactie op je andere post.

Reageer