Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 29 February 2024
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Ik heb ook een probleem met het opstarten van me call of Duty krijg steeds deze melding Foutcode HUENEME-NEGEV ik zag dat Sven 

-Odido paar mensen heeft geholpen met een update van de modem zou Sven mij ook hierbij helpen a.u.b. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 1 March 2024, 13:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Zeker @Redabadidi! Dit gaan we voor je regelen. Je staat op de lijst om de nieuwe update te ontvangen. Deze zal je vermoedelijk tegen het einde van de middag ontvangen!

Hoi ik heb ook een fout melding als ik het via de kabel speel krijg ik de fout melding en via wifi doet hij het wel maar dan is hij veel trager kunnen jullie er iets aan doen a.u.b. 

Reputatie 6
Badge +2

@Dave-tindal Goed dat je hierover aan de bel trekt! 

Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken wat ik voor je kan doen, maar gelukkig zie ik staan dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik heb er vertrouwen in dat zij dit voor je zullen oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik doe het graag! 

@Cheyenne van Odido zou je dit ook voor mij kunnen regelen

 

Reputatie 6
Badge +2

@Barry2211 Ik heb je zojuist op de lijst gezet! 

@Barry2211 Ik heb je zojuist op de lijst gezet! 

Hey! mag ik ook 😅 Zelfde problemen helaas

 

Reputatie 6
Badge +2

@Thom77784 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! 😀 Ik vermoed dat je de update later vandaag ontvangt. 

Reageer