Beantwoord

Foutmelding abo koppelen aan bestaand account

  • 27 November 2023
  • 10 reacties
  • 81 Bekeken

Ik krijg al weken een foutmelding als ik mijn internet abo wil koppelen aan mijn telefoon abo in mijn Odido account. Ik heb dit zowel in de app als in een browser geprobeerd, beiden werken niet. 

icon

Beste antwoord door Lisabuitendijk 1 December 2023, 09:09

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lisabuitendijk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Ik heb namelijk beide abonnementen bekeken en zie dat deze op een andere naam staat. Ik zie een andere achternaam en verschillende initialen, hierdoor krijg je de foutmelding. Kan je mij hier iets meer duidelijkheid over geven? Als het op iemands anders zijn naam staat dien je namelijk een contractovername te doen.

Aaah ja logisch! De een is mijn meisjesnaam, de kortere naam mijn geregistreerde partnerschapsnaam. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat maakt het inderdaad duidelijker @Lisabuitendijk! Ik kan dit voor je aanpassen zodat je de abonnementen kunt koppelen. Welke naam zou je willen gebruiken? Je partnerschapsnaam of je meisjesnaam? 

Thanks! Doe maar mn meisjesnaam

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lisabuitendijk, ik heb alles voor je aangepast!😊

Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Kan je beide abonnementen in een webbrowser koppelen en mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Hey @Lisabuitendijk, ik heb alles voor je aangepast!😊

Als het goed is moet je beide abonnementen nu kunnen koppelen. Ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Kan je beide abonnementen in een webbrowser koppelen en mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

 

Yes gelukt! Thanks! 

Ik kan niet mijn abonnementen koppelen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Samir Abu Hawash, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat een oud inactief account nog gekoppeld was aan je abonnement en dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik voor je aangepast en je zou de abonnementen nu moeten kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de browser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Ik heb helaas al geruime tijd hetzelfde probleem. De klantenservice is echter ook niet bepaald bereikbaar… 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joshuadv, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen, dit heb ik direct aangepast. Ik heb je mobiele abonnement voor de zekerheid ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Zou je beide abonnementen opnieuw kunnen koppelen? Doe dit in een webbrowser in plaats van in de app. Als het goed is moet het lukken! 

Reageer