Beantwoord

Foutmelding bij abonnement toevoegen aan account

  • 7 September 2023
  • 8 reacties
  • 225 Bekeken

Sinds de naamswijziging probeer ik mijn Tele-2 abonnement toe te voegen aan de Odido app.

Ik heb het oude account ontkoppeld, maar krijg na invoeren van de verificatiecode via sms keer op keer de melding dat er een fout is opgetreden en ik het later opnieuw moet proberen.

Beste Odido, graag jullie actie. In de chat kom ik niet verder en de telefonische wachtrij is enorm...

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 7 September 2023, 13:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wessel2000, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is inmiddels bij ons bekend, we krijgen hier meerdere meldingen van binnen. Ik heb het doorgezet naar onze specialisten, zij gaan hun best doen dit zo snel mogelijk op te lossen. Hoelang dit gaat duren durf ik niet te zeggen. Omdat er meerdere meldingen van binnenkomen ga ik er vanuit dat het snel opgelost zal worden!

@Tommie van Odido is er al meer bekend over dit probleem? Ik krijg dezelfde foutmelding en kan mijn internetabonnement, en dus facturen, niet inzien. Telefonisch krijg ik niemand te pakken, de bot verwijst mij naar adviseurs. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MindyRielle, ik heb het voor je nagekeken en bij jou is er sprake van een andere oorzaak van het probleem. Ik zie namelijk dat je op dit moment twee verschillende Mijn Odido accounts hebt, een voor het mobiele abonnement en een voor het internet abonnement. Dit is de reden dat je de accounts niet aan elkaar kan koppelen. Ik kan het account voor het Internet abonnement voor je verwijderen, zodat je deze kan koppelen aan het mobiele account. Mocht je dit willen, laat het dan aan me weten zodat ik dit voor je kan regelen! 

@Nora van Odido ja graag, Bedankt.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MindyRielle, het is helemaal in orde gemaakt! Jouw Mijn Odido account voor het Internet abonnement is nu verwijderd. Als je inlogt op het mobiele account en hier klikt op de knop ‘Abonnement toevoegen’ dan zou je het Internet abonnement aan jouw bestaande account moeten kunnen koppelen. Mocht je toch een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kijk ik met je mee! 

@Nora van Odido Ook mij lukt het niet om mijn TV- en Internetabonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik blijf de melding krijgen ‘er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw’. Ik hoor graag of er al een oplossing beschikbaar is!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @khl, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeen komen op beide abonnementen. Dit heb ik nu goed gezet en je mobiele abonnementen ontkoppeld. Als het goed is moet je alle abonnementen nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in onze app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is om te koppelen? Alvast bedankt! 

Hi @Tommie van Odido, het werkt nu inderdaad! Dank voor de aanpassing! Hartelijke groet.

Reageer