Beantwoord

Foutmelding bij thuis internet abbonement toevoegen

  • 22 November 2023
  • 11 reacties
  • 99 Bekeken

Beste,

Ik probeer sinds enkele weken al mijn thuis internet abbonement (overgezet vanuit t mobile thuis) toe te voegen aan mijn Odido account. Echter krijg ik na het doorlopen van alle stappen de foutmelding: "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens." 

 

Nu heb ik al 3x met de klantenservice gebeld waarbij we de laatste keer mijn abbonement hebben geprobeerd toe te voegen aan een ander email adres, echter werkte dit ook niet. Toen werd er gezegd dat ik terugkoppeling zou krijgen als het probleem opgelost is, maar heb sindsdien helaas niets meer gehoord…

 

Omdat ik lees over meerdere personen die hetzelfde probleem hebben op dit forum waarbij het wel opgelost kan worden, vraag ik mij af of iemand van de klantenservice mij zou kunnen helpen met dit probleem.

icon

Beste antwoord door croconaw10 23 November 2023, 17:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @croconaw10 Welkom in de community. 

Je bent hier aan het juiste adres😂 maar je moet wel even geduld hebben tot de moderators aan dit onderwerp toe zijn. 
Soms is het een probleem van e-mail adressen.  
Lees even mijn onderschrift zodat de moderators snel zien wie je bent.

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +9

Hey @croconaw10, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was. Deze heb ik ontkoppeld, zou je nog eens de koppeling willen proberen te maken? Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Lukt dit of krijg je nu weer een foutmelding? 

Hey @croconaw10, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld was. Deze heb ik ontkoppeld, zou je nog eens de koppeling willen proberen te maken? Doe dit voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Lukt dit of krijg je nu weer een foutmelding? 

 

 

Hoi @Tommie van Odido,

Het is nu inderdaad opgelost!! Hartelijk bedankt voor de fijne en snelle service :)

 

PS Ik weet niet of u er invloed op heeft maar misschien kan het in de toekomst handig zijn om deze oplossing bekend te maken aan de telefonische klantenservice. Misschien dat het probleem complexer is dan het lijkt maar aldaar kreeg ik dus 3x een ander antwoord zonder oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @croconaw10, geen dank, ik ben blij dat ik het heb kunnen oplossen voor je!

De klantenservice zou hier op de hoogte van moeten zijn. Ik moet wel zeggen dat je hier snel iets over het hoofd ziet en een grondige speurtocht nodig is. Gelukkig weet ik dit soort issue's snel te lokaliseren en kan ik het gemakkelijk oplossen.

Wij hebben hetzelfde probleem.  Er zou een terug koppeling komen maar er gebeurt niets. Krijg via de klantenservice verschillende antwoorden volgens mij weten ze niet hoe het probleem op te lossen. 

Groetjes jos 

Reputatie 6
Badge +2

@Jos1959 Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt, ik los dit graag voor je op! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik direct met je mee! 

 

 

 

Beste, ook ik loop tegen dit probleem aan, ik zie trouwens geen oud abonnement in mijn overzicht dus volgens mij kan het daar niet aan liggen. Gr Tim

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Timse78, ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat er momenteel al een internet abonnement en een mobiel abonnement gekoppeld zijn aan jouw account! Mocht het om nog een mobiel abonnement gaan wat je aan het account wil koppelen, dan is het belangrijk om te weten dat je alleen abonnementen kan koppelen als ze op dezelfde naam staan. 

Hi dank voor het nakijken, dat is bijzonder want  ik kan in ‘mijn Odido’ (zowel in de app als browser) de gegevens van mijn internet only abbo niet vinden. Ik zie een abonnement zowel op de homepage als in ‘mijn beheer’ en dat is die van mijn mobiel. Als ik dan probeer een extra te koppelen op basis van mijn adres krijg ik dus een foutmelding.

Reputatie 6
Badge +2

@Timse78 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct nogmaals gaan kijken en zie dat het e-mailadres gekoppeld staat aan een inactief account in ons achterliggende systeem. Ik heb dit gelijk voor je losgekoppeld. Wil je het nogmaals proberen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 

Reageer