Foutmelding bij toevoegen nieuw abonnement na verhuizing

  • 3 January 2024
  • 5 reacties
  • 14 Bekeken

Ik ben recentelijk verhuisd echter kan ik nu het nieuwe abonnement niet toevoegen. Dit maakt dat ik geen inzicht heb ik facturen maar ook geen tv kan kijken via de app (en ik het geen ontvanger). Hoe kan ik dit in orde maken?

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Hi @DyanthaMuller, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

 

Hoi,

 

Helaas lukt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds een foutmelding

Reputatie 7
Badge +9

Hey @DyanthaMuller, het oude abonnement was opnieuw gekoppeld. Ik heb nu je hele account verwijderd en de koppeling weer ontkoppeld. Zou je het nog een keer kunnen proberen? 

Ik heb een nieuw account moeten aanmaken, het is nu gelukt.

Bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

Super om te lezen dat het is gelukt @DyanthaMuller! 😀  Mocht je in de toekomst nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 

Reageer