Beantwoord

Fraude?

  • 7 December 2023
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Ik heb een pakket ontvangen op mijn adres met een naam erop die ik niet herken. Dit is een pakket met allerlei dingen van Odido zoals een router, kabels, tv box etc.

 

Klantenservice kan niks voor mij betekenen. Ik wil dit wel uitgezocht hebben?

 

Het pakketje is al ruim een maand geleden afgeleverd en ik wil weten wie deze persoon is geweest/waarom hij een contract afsluot op mijn adres…

 

Kan iemand van Odido helpen?

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 8 December 2023, 11:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@berries888 Ik snap dat je dit graag uitgezocht wilt hebben en ik had het ook graag voor je gedaan, maar dit is niet mogelijk. Het zou kunnen, dat een nieuwe bewoner in de straat per ongeluk de verkeerde toevoeging heeft doorgegeven, tijdens het bestellen. Misschien dat je de desbetreffende persoon via Facebook kunt vinden en benaderen? 

@Teresa van Odido De naam lijkt niet op een echte naam maar als dat wel zo is dan heeft deze persoon geen online presence..

En het is een huisnummer zonder toevoeging. Odido heeft hem telefonisch laten weten dat het bij ons ligt ruim een maand geleden en hij heeft het niet opgehaald. Heel raar.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @berries888, goed dat je dit aangeeft! Is het pakket wel al retour gedaan of nog niet? Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Nee 

Update: Ik heb een officiële klacht ingediend bij Odido.

Reageer