Beantwoord

Geen glasvezel Groningen

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb sinds ongeveer 3 uur vanmiddag geen internet meer.

Ik heb zelf nergens aangezeten en was gewoon bezig en toen viel het opeens weg.

Alle stappen heb ik al geprobeerd zoals resetten en stroom eraf.

Waarschijnlijk is er ergens een kabelbreuk.

Mediaconverter knippert LOS rood en PON is uit.

 

Als jullie iets kunnen uitzoeken zou dat heel mooi zijn

icon

Beste antwoord door Squash123 6 May 2024, 11:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Squash123 ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Zodra hier een update over is laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je een simkaart gebruiken van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Laat je het me weten als je van zo'n voucher gebruik wil maken? Dan regel ik er gelijk een voor je! 

Hi @Squash123 ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zij hebben dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Zodra hier een update over is laten we dit gelijk aan je weten. Mocht je een simkaart gebruiken van Odido of Ben, dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt mobiel internet totdat dit probleem is opgelost. Zo hoef je niet helemaal zonder internet te zitten. Laat je het me weten als je van zo'n voucher gebruik wil maken? Dan regel ik er gelijk een voor je! 

ja klopt ik had vanochtend gebeld, hopelijk wordt het snel opgelost.

ik heb al onbeperkt van odido dus ik red mij wel de komende tijd gelukkig.

is er trouwens compensatie in dit soort gevallen voor mijn thuis abonnement?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Squash123, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @Squash123, zeker! We kunnen achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Het is opgelost :)

Monteur kon al vandaag kijken en er was een kabel los gemaakt in de wijkcentrale.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Squash123, ik wens je nog een hele fijne dag! 

Reageer