Beantwoord

geen gratis overstappen service

  • 30 March 2023
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

goede dag er kwamen verkoop medewerkers van t mobile thuis aan me deur  ze vroegen    om te kunnen  overstapen naar t mobile thuis ik heb alles met hun  geregeld maar medewerker zijn     gratis overstap service   vergeten er bij te doen maar nu moet ik alles zelf regelen maar heb nu wel twee kosten die ik moet maken voor twee abonnement  ik heb vandaag kpn op gezegd  maar 1 maand op zeg termijn  ik vind het zonde dat het niet geregeld is nu loop ik me meerderen kosten ze hebben niks gezegd  

icon

Beste antwoord door eric 30 March 2023, 15:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @haiat1970 , welkom bij de community.

De overstap service kan niet altijd worden aangeboden. Bijvoorbeeld als de glasvezel lijn nog niet in je woning is aangelegd is de overstapdatum een wensdatum zonder garanties. Als de opstapservice niet is opgenomen dien je zelf de definitieve opleverdatum in de gaten te houden en je oude abonnement op tijd op te zeggen.

ik heb hellemaal niks gezien het is al een maand  aan gevraagd er was hellemaal geen datum in zicht hellemaal niks wat ik kan zien 

Reputatie 7
Badge +14

Zoals ik zeg, indien er een nieuwe lijn moet worden aangelegd is de datum een wensdatum en kan er geen overstapservice worden gebruikt.  Maar op gegeven moment wordt de lijn binnengebracht en krijg je daarna de optie om met de instalaltie partner Guidion een afspraak te maken over de daadwerkelijke oplevering van de T-Mobile dienst. Dan weet je dus een datum.

nu snap ik het 

Reageer