Beantwoord

geen internet glasvezel Rosmalen 5242

  • 27 November 2023
  • 7 reacties
  • 520 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

sinds 13:00 geen glasvezel internet meer. Continu rood led lamp die brandt op de modem. Geen informatie vanuit Odidido. Klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is. Volgens de website via x bereikbaar, maar laatste bericht is van septber?
 

Hoe dan?

 

Sinds overstap van KPN glasvezel naar jullie ervaar ik meer overlast helaas!

icon

Beste antwoord door RosmalenKlant52 28 November 2023, 16:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Hier sinds 13.06 vanmiddag het zelfde, postcode 5247. Heb zyxel er al aangehangen maar ook geen effect. Eigen modem eveneens. 

Groot probleem dus, hotspot werkt ook voor geen meter want alleen straag 4g hier. 

Reputatie 1

@maffiabaas ‘fijn’ dat het niet aan mij ligt… zulke slechte informatie vanuit Odidido helaas.

Reputatie 1

Wel een groot postcodegebied, ligt het niet aan enkele wijkkast maar is het een groter probleem helaas. In het verleden al twee keer gehad dan mijn kabeltje in de wijkkast los was om een of andere reden. De buren met KPN via de zelfde kabel hebben overigens wel gewoon glas..

Er lopen nu 3 topics over dit issue. Blijkbaar is het mogelijk voor mensen in rosmalen om te vragen (via hun topic) om een compensatiecode voor mobiel internet, zodat je iig even door kan.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey all, dit is bij ons bekend en we houden jullie in ons algemene topic op de hoogte!

 

 

Hey all, dit is bij ons bekend en we houden jullie in ons algemene topic op de hoogte!

 

 

Is er een compensatie mogelijk. Mijn vrouw is door haar bundel heen en komt nauwelijks tot communicatie op deze manier. 

internet verbinding lijkt hersteld. 27 huur zonder internet. wel fijn dat het terug is.

Reageer