Geen internet probleem

  • 1 March 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

We hebben vanochtend al sinds langere tijd geen internet (wifi en TV). Alles al geprobeerd maar ligt er nog steeds uit. Ik krijg geen contact met adviseurs of helpdesk ofzo dus nu maar zo.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @C1974, goed dat je dit aanstipt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer genieten van het internet! Ik heb uitgebreid naar je verbinding gekeken en ik zie dat de kwaliteit heel erg wisselend is. Om dit op te lossen stuur ik graag een monteur van Guidion bij je langs en je ontvangt snel een automatische e-mail van Guidion met daarin een link naar hun digitale agenda.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion bij je thuis! 

Bekijk origineel

2 reacties

Graag een reactie en oplossing!!!!

Bellen en via chat lukt niet..."het duurt langer dan u van ons gewend bent" en er zijn geen adviseurs beschikbaar ....nou ik ben helaas niet anders gewend. Echt een ramp om bij Odido met iemand in contact te komen. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @C1974, goed dat je dit aanstipt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer genieten van het internet! Ik heb uitgebreid naar je verbinding gekeken en ik zie dat de kwaliteit heel erg wisselend is. Om dit op te lossen stuur ik graag een monteur van Guidion bij je langs en je ontvangt snel een automatische e-mail van Guidion met daarin een link naar hun digitale agenda.

Ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion bij je thuis! 

Reageer