Beantwoord

Geen toegang meer tot mailserver Hostnet

  • 12 April 2022
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Mijn werkemail loopt via Hostnet en dit kan sinds een week af en aan niet meer goed geladen worden. Vandaag wil de volledige pagina niet meer laden. Op mobiel netwerk doet deze het wel, maar verbonden met de wifi niet meer. Andere pagina's werken wel.

Na contact met Hostnet werd mij gezegd dat dit probleem vaker voorkomt en enkel bij T-Mobile klanten. Na contact met de T-Mobile klantenservice werd mij verteld de vraag op het forum te stellen. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groet,

Maren

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 April 2022, 09:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Op dit moment kan je Hostnet inderdaad niet bereiken omdat er op dit moment een probleem is met de routering.  Meer informatie hierover tref je aan in topic;

 

T-Mobile is hiervan inmiddels op de hoogte.

root@gerrit078:~# mtr www.hostnet.nl
Start: 2022-04-12T09:59:53+0200
HOST: gerrit078 Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1.|-- 192.168.1.1 0.0% 2 0.3 0.3 0.3 0.3 0.0
2.|-- 143.178.32.1 0.0% 2 2.6 2.8 2.6 3.1 0.4
3.|-- 10.10.80.106 0.0% 2 3.2 3.1 3.1 3.2 0.0
4.|-- ??? 100.0 2 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0

root@gerrit078:~# mtr mail.hostnet.nl
Start: 2022-04-12T10:00:53+0200
HOST: gerrit078 Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1.|-- 192.168.1.1 0.0% 2 0.4 0.4 0.4 0.4 0.0
2.|-- 143.178.32.1 0.0% 2 2.6 2.7 2.6 2.7 0.0
3.|-- 10.10.80.106 0.0% 2 3.2 3.3 3.2 3.4 0.1
4.|-- ??? 100.0 2 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0

 

Thanks, Gerrit. Ik ben niet super tech savvy, maar ik lees mee in het andere topic. :)