Geen toegang tot internet facturen

  • 30 October 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1

Wanneer ik inlog bij Odido kan ik niet mijn facturen van het internet abonnement inzien. Deze pagina bestaat niet of een fout in de link is de melding. Graag wil ik deze gewoon kunnen inkijken en de facturen kunnen downloaden.

De chatbot snapt ‘link naar internet facturen werkt niet’ niet.  De chatbot begint over lokale internet storingen en doorverwijzen naar een adviseur is blijkbaar bellen i.p.v. chatten. Dan ga je bellen om 10:00 in de ochtend en dan krijg je het verzoek om later maar eens terug te bellen omdat het zo druk is.

Beste Odido, dit is een fout aan jullie kant en zou graag zien dat deze link spoedig (weer?) werkt.

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wildjem, goed dat je contact opneemt! Dit is inderdaad niet onze bedoeling en ik wil dit graag oplossen. Ik vermoed dat het ligt aan dat er geen mobiel nummer bij ons bekend is en er daardoor iets niet goed doorloopt in ons systeem. Zou je in een privébericht jouw telefoonnummer kunnen delen? Dan maak ik het direct in orde! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wildjem, heel erg bedankt voor je telefoonnummer! Ik heb het meteen toegevoegd. Lukt het je nu wel? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi Ishana,

 

Is nu in orde. Dank!

Groetjes Joeri

Reageer